Mindre liv?

Lillelima

Limaaa
Synes lillemor i magen har vert mye roligere de siste par dagene. Kjenner hun da,men veldig mye mindre..og bevegelsene er ikke like kraftige. Vet jo at det er normalt,men blir bekymret likevel. Er 31+6 i dag. Flere som har det slik?

Jeg har hatt det mye fram og tilbake! Han liker å legge seg godt ned i bekkenet og i blant sparker han innover. Da kjenner jeg lite spark og mer bevegelser bare. Men jordmor liker at man kommer inn til sjekk om aktivitetsmønsteret endres og man blir usikker, så ring jordmor for sikkerhets skyld :)

Min er også slik, hun har vært VELDIG aktiv tidligere, men nå er det ikke så mye spark, men kjenner at hun flytter og strekker på seg flere ganger i løpet av dagen da, bevegelsene er roligere enn før å

Synes lillemor i magen har vert mye roligere de siste par dagene. Kjenner hun da,men veldig mye mindre..og bevegelsene er ikke like kraftige. Vet jo at det er normalt,men blir bekymret likevel. Er 31+6 i dag. Flere som har det slik?
Hvordan går det?

Jeg opplevde også dette på den tiden. Litt mindre bevegelse, og endret bevegelsesmønster - mer dytting og pressing enn sparking. Men synes det tok seg opp igjen etterhvert, og nå er det mye bevegelse. Du skal kanskje snart på 32-ukerskontroll? Ta kontakt med jm eller lege hvis du er usikker.

Hvordan går det?

Det er likedan.. Kjenner henne jo,men mye mindre.ikke like ofte og ikke like kraftig.
Husker jeg var veldig bekymret når jeg gikk med sønnen min også. Men han hadde alltid vert rolig. Her har der liksom vert full fest fra sikkert uke 25.
Vet jo at bevegelsesmønsteret kan endre seg,og spesielt når det blir mindre plass.

Skal på 32ukers kontroll neste uke.blir jeg mere bekymret kan det hende jeg kontakter før.

Er vel mindre plass så da merker man bevegelsen på en annen måte☺merker det selv,men er i uke 34 så da er det trangere..

Back
Topp