Mindre kvalm

Pissi87

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Junilykke 2022
Okey, dette var litt uventet.

Jeg har gått fra å være ekstremt kvalm (brekke meg av alt og kaste litt opp) til at jeg er ganske mye mindre kvalm i dag. Klarer sånn noenlunde spise normalt. Jeg nærmer meg uke 8.

Samme mønster som sist svangerskap med kvalme som kom rundt uke 6, med hadde ekstrem kvalme som den gang ga seg rundt uke 12.

Nå i dag forsvant det meste av kvalme. Bør jeg være redd, eller kan det være vanlig?:smiley-angelic001

Hilsen hormontroll:headphone::angry8:angry6:angry7

Tenker det er like normalt og unormalt at kvalmen går over. For meg har både søvn, stress og matinntak dagen før innvirkning på formen neste dag. Jeg hadde det likt som deg med ekstrem kvalme forrige svangerskap fra uke 6-11. Denne gang ble jeg først uggen i uke 7, men før uke 9 var omme var kvalmen så og si borte. Ingen oppkast og ikke sengeliggende i det hele tatt. Så jeg har konkludert med at ingen svangerskap er like - og velger å nyte at formen er bedre enn fryktet! Håper du finner roen etter hvert:love7

Tenker det er like normalt og unormalt at kvalmen går over. For meg har både søvn, stress og matinntak dagen før innvirkning på formen neste dag. Jeg hadde det likt som deg med ekstrem kvalme forrige svangerskap fra uke 6-11. Denne gang ble jeg først uggen i uke 7, men før uke 9 var omme var kvalmen så og si borte. Ingen oppkast og ikke sengeliggende i det hele tatt. Så jeg har konkludert med at ingen svangerskap er like - og velger å nyte at formen er bedre enn fryktet! Håper du finner roen etter hvert:love7

Tenk om jeg er så heldig, og alt kanskje er normalt og bra. Håper å se et bankende hjerte på TUL 15. november :Heartbigred

På meg så gikk det fra å være fyllesyk hele tiden, til at det roet seg ned, trodde det var over, men så kommer det i bølger i stedet.

Jeg har vært mye bekymret for varierende symptomer selv, så skjønner følelsen. Etter altfor mye googling og lesing på forum synes jeg det virker som det kan gå bra eller galt med mye symptomer, lite symptomer eller varierende symptomer. Prøver å minne meg om det, selv om det ikke alltid er lett :love7

Har hatt det på akkurat samme måte! Var kvalm i uke 5 og 6, så ga det seg. Har vært kjemperedd for hva det betyr, men på TUL 8+3 så vi et bitte lite bankende hjerte ❤️ Krysser fingrene for at alt er bra hos deg også!

Var sengeliggende av kvalmen fra uke 6 til uke 9. Begynte på postafen i slutten av uke 9, og det hjalp. Nå kan jeg sitte i stuen med familien, og smøre på knekkebrødet selv. Det har vært bra for psyken å kunne være med familien igjen, selv om jeg fremdeles er kvalm og blir svimmel av anstrengelser.

Back
Topp