Mindre kvalm

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
flere som er mindre kvalme om dagen?
Merker at kvalmen min har begynt å gå over, fortsatt kvalm ved måltider osv, men mye bedre :D er så deilig! Varte ikke så lenge sist heller husker jeg..:)

Her er det motsatt [emoji17] Jeg er mer kvalm for tiden [emoji29] Er 10+4 og ble sykemeldt i går pga. Kvalme og mye trøtt.. [emoji21] Legen sa det mest sansynlig forsvinner innen 1-3 uker, så får håpe det stemmer. [emoji16]

Her er det motsatt [emoji17] Jeg er mer kvalm for tiden [emoji29] Er 10+4 og ble sykemeldt i går pga. Kvalme og mye trøtt.. [emoji21] Legen sa det mest sansynlig forsvinner innen 1-3 uker, så får håpe det stemmer. [emoji16]
Uff da!:( Får håpe det går over snart :Heartred

Jeg er også kvalmere enn før. 10+0 i dag. Håper det gir seg snart. [emoji29]

Fortsatt kvalm, men ikke like plagsomt som før. Har delvis fått tilbake matlysten, så krysser fingre for at det holder på å bedre seg. :rolleyes:

Av og til merker jeg ikke noe til kvalmen. Mens noen ganger er den så ille at jeg absolutt ikke fungerer. Er selvfølgelig bedre enn det var. Men må si jeg gleder meg til å ikke være kvalm

Har blitt litt bedre her også, kaster ikke opp alt jeg spiser lenger. Fortsatt uggen hele dagen og tidvis ganske kvalm, men ikke så ille som det var fra uke 7-11. Er 12 uker i dag og håper formen kommer seg enda mer framover :)

Hos meg har også kvalmen vært litt bedre de siste par dagene. Er 9 + 0 i dag. Har lest at det pleier å toppe seg i uke 9, så er veldig fornøyd om det skal begynne å avta allerede nå :)

Her avtok kvalmen for litt over en uke siden, ca 9+0, men nå er jeg forferdelig kvalm igjen. 10+4, verre enn noen gang føles det som.

Absolutt bedre her!!! [emoji4]12+2 i dag, og siste dagene har jeg vært mye mindre kvalm. I de forrige svangerskapene var kvalmen nesten borte fra uke 13, så krysser fingrene for det nå også..

Blitt i dårligere form og enda mer kvalm. 10+6. Kan ikke gå en tur uten å bli andpusten og brekke meg.:eek: Skal til legen nå og regner med jeg bli 100% sykemeldt. Vært 50% sykemeldt noen uker nå. Har i tillegg fått en saftig forkjølelse. Hurra...:wtf:

Jeg er 8 +5 og syns kvalmen har avtatt veldig denne uken. Det gjør meg i grunnen ganske bekymret, syns det er litt tidlig..

Back
Topp