mindre kvalm

bettina2010

Flørter med forumet
Ja, jeg har faktisk vært i ganske mye bedre form de siste dagene! [:)]
Vet ikke om jeg skal takke soneterapien eller bare hcg-nivåene som trolig har begynt å flate ut.

I alle fall deilig å slippe de verste kvalmetoppene! Er jo fortsatt litt småuggen innimellom og har absolutt ikke lyst på kaffe, te, sjokolade og banan (?), men det er ikke sånn altoppslukende kvalme som det var. Håper det holder seg sånn! [;)][:D]

En liten del av meg tenker jo også at det kan jo være et negativt tegn, men jeg velger å ikke høre på det øret. [;)]

Dere andre, hvordan er formen for tiden? [:)]

Så bra [:D]
Her går det veldig opp å ned..[&:] Har dager der jeg ikke har antydning av kvalme, mens andre dager går jeg å brekker meg hele tiden.

Klarer fortsatt ikke kaffe. Heller ikke banan[8|]
Idag har vært en dårlig dag, igår også.. Ikke så moro når en står i julebaksten å kjenner kvalmen tar deg.
Men Såååååå verdt det[:D][8D][:D]

ORIGINAL: Littlå

Så bra [:D]
Her går det veldig opp å ned..[&:] Har dager der jeg ikke har antydning av kvalme, mens andre dager går jeg å brekker meg hele tiden.

Klarer fortsatt ikke kaffe. Heller ikke banan[8|]
Idag har vært en dårlig dag, igår også.. Ikke så moro når en står i julebaksten å kjenner kvalmen tar deg.
Men Såååååå verdt det[:D][8D][:D]

Huff, ja det tærer på med den kvalmen, men enig i at det er verdt det! [;)]
Har du også aversjon mot banan? Så morsomt! Jeg har aldri hørt om noen andre som har hatt det før, men jeg har hatt det begge ganger. Og er egentlig veldig glad i banan til vanlig.

Får håpe det roer seg litt for deg snart! Tror kanskje det har hjulpet litt med soneterapi altså...

Så deilig at kvalmen har gitt seg litt da... [:D][:D]

Og du kan nok slappe heeelt av, alt står bra til inni magen selvom kvalmen gir seg.. Har selv tenkt det samme, men alt var bra på UL, så da tenker jeg ikke mer på det.

Men nå de siste dagene har faktisk kvalmen vært på tur tilbake..[:'(] Har hatt litt over 2 uker med fin form, men idag kasta jeg opp igjen og har ikke klart å spise no særlig..

Ting jeg ikke har klart å spise i løpet av svangerskapet er: junk food, sjokolade, potetgull, fet mat og husmorkost [:'(][:'(]
Og da hjalp det selvfølgelig ikke at gubben MÅTTE ha ribbe til middag idag....Uff...lukta og tanken på den maten gjør meg dårlig.[:'(][:'(]

ORIGINAL: Kattepus84

Så deilig at kvalmen har gitt seg litt da... [:D][:D]

Og du kan nok slappe heeelt av, alt står bra til inni magen selvom kvalmen gir seg.. Har selv tenkt det samme, men alt var bra på UL, så da tenker jeg ikke mer på det.

Men nå de siste dagene har faktisk kvalmen vært på tur tilbake..[:'(] Har hatt litt over 2 uker med fin form, men idag kasta jeg opp igjen og har ikke klart å spise no særlig..

Ting jeg ikke har klart å spise i løpet av svangerskapet er: junk food, sjokolade, potetgull, fet mat og husmorkost [:'(][:'(]
Og da hjalp det selvfølgelig ikke at gubben MÅTTE ha ribbe til middag idag....Uff...lukta og tanken på den maten gjør meg dårlig.[:'(][:'(]

Ja, enig med deg, ikke vits å tenke på hvorfor kvalmen har forsvunnet...

Men høres jo ut som du har blitt ganske sunn av å være kvalm! [:)] Jeg vil gjerne ha fet mat og junk food, men kan godt bli kvalm ETTER at jeg har spist det. Men ribbe hørtes ikke så fristende ut nei, kjenner jeg ble litt uggen av å tenke på det. [8|]

Kjipt at kvalmen kommer tilbake etter en god periode! Men nå må vi vel snart være ferdig med dette, over nyttår blir det nok bra skal du se! [;)][:D]

Huff, jeg skulle visst aldri vært så kjepphøy! [8D] I dag er jeg skikkelig kvalm og uttafor igjen, urk! [:'(]
Sitter på jobb og orker nesten ikke snakke med folk. Har bare lyst å gå hjem og legge meg...

Anne L - Jeg går også på Klexane, men er ferdig på cyclogest nå. Men tror ikke jeg har hatt så mye bivirkninger av cyclogesten denne gangen. Fortsatt ikke antydning til ømme eller større bryster... [8|]

Gleder meg litt til å bli ferdig med sprøytene også! [;)]

Håper formen din stiger snart! [:D]

Back
Topp