mindre bevegelser

MaiMamma2010

Forelsket i forumet
Hei og god søndag jenter.

De siste to ukene har jeg opplevd at baby beveger seg mye mindre. Logikken sier jo at det er fordi hun
har så mye mindre plass nå, men likevel kommer bekymringene. Var med jordmor på tirsdag denne uken og
alt var bra da. (dvs urin,hjertelyd,sf mål) men likevell...........

Er det flere som opplever det som om babyen er mye mindre aktiv nå?
Jeg har vært VELDIG bortskjemt med masse bevegelser gjennom hele dagen fra uke 19, og jeg får jo et
skikkelig spark innimellom, men ingenting mot hva det har vært ..

Har merka at det er litt mindre direkte spark/slag, men mye åling og kryping inni der

Det er jo også mulig hun har snudd seg "feil vei" etter å ha ligget med hodet ned hele tiden [:'(]
Har alltid hatt mye spark over navelen men nå kjennes det mer som vibrasjoner i lysken.

ÆSJ ALT MAN SKAL TENKE PÅ! skulle vært innlagt sperre på bekymringer de siste ukene [;)]

jepp, sa det til jm forrige onsdag og da ble jeg sendt rett til Ullevål. Var bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite ble jeg fortalt[;)]

Har vært mindre med sparking å sånn ja, men kjenner at det lille nurket snur seg og holder op der inne da :)

ja, jeg har det akkurat sånn.. jeg har kjent han turne inni der siden uke 20, han ha vært så sinnsykt aktiv.. og når han da bare gir livstegn i ny og ne gjennom dagen blir jeg nervøs.. så til morran kom typen opp med et iskaldt glass saft og baby watcher'n.. vi hørte hjertelyden med en gang. så han lever jo inni der, men er nervøs forde jeg..
når man er vant til at de er så aktive at det nesten kan være plagsomt til tider, hva er for lite liv lissom, holder det med noen bevegelser om dagen??

Selvom det er en vond følelse er det godt å høre flere opplever det sånn.
Jeg går å graver meg litt ned i min egen bekymring. Føler meg litt teit for jeg har hatt en drøm av et
svangeskap, men de siste dagene har jeg faktisk følt meg deppa! Mulig det er energien som begynner
å tappes, men......

Her ble det også mindre spark rundt samme tid som deg, kjenner mer bevegelser rundt i magen, men få og skjelden harde spark:) fått beskjed av jordmor at dette er helt normalt:)

Back
Topp