Mindre aktivitet

Mine3nydelige

Elsker forumet
Lillegutt har alltid vært aktiv...Kjent harde og gode spark..
Men de siste dagene kjenner jeg ikke noe mer enn noen små dult innimellom...
Kan jo være han har flyttet seg med ryggen ut igjen...

VI skal vel kjenne liv hver dag nå skal vi ikke?????

Det samme har skjedd med vår lillegutt. Gått fra å være skikkelig aktiv til å være kjempe rolig den siste tiden. Skal på kontroll på sykehuset imårra for å sjekke. Men det er også pga lavt sf-mål. Guttene våre har sikkert lagt seg litt anderledes. Hvis du er syk eller stresset, legger de seg også gjerne litt til sa jordmor. Vi skal kjenne liv hver dag ja. Og hvis du merker stor forskjell, skal du ta kontakt. Alt er nok i skjønneste orden! [:)]

Det skjedde med meg også for halvannen uke siden! Jeg fikk sjekket det på sykehuset, alt så kjempefint ut, så er nok bare det at han har endret stilling. Kjenner ham hver dag, men mindre enn jeg gjorde før! Men ville tatt kontakt hvis det blir veldig lite bevegelser.

Jeg mener å ha lest en plass at man skal kjenne liv hver dag fra man er 25 uker på vei. Hvis du føler mindre enn tidligere kan du jo teste med å drikke sukkerholdig saft og legge deg ned etterpå, eller andre ting som gjør at du vekker den lille og får den til å bevege seg. Vil iallefall anbefale deg å snakke med jordmor hvis du er bekymret. Bedre å ringe/snakke med jordmor enn å gå å bekymre seg kanskje uten grunn.

Back
Topp