Mindre aktivitet

happyduck

Glad i forumet
De 2 siste dagene nå har det vært mindre aktivitet i magen...begynner å uroe meg litt. Jeg kjenner bevegelse, men ikke tydelige spark. Fant frem angelsounden og hjertelyden er bra. Tidligere så kjente jeg tydelige spark til ca samme klokkeslett, ,men nå er det bare noen små dult jeg kjenner. Vet ikke om jeg uroer meg for mye eller om jeg skal ringe føden....

Hei [:)]
Min er også roligere, men så lenge jeg kjenner han med jevne mellomrom er jeg avslappa.
Begynner nok å få mindre plass inni der også etterhvert...
Jeg kjenner kraftigere spark, men mindre aktivitet. [;)]

De bevegelsene jeg kjenner har ikke blitt noe sterkere...de små dulta jeg kjenner kjennes ikke utenpå magen heller som de gjorde. Men som sagt så kjenner jeg jo at det er litt bevegelse der.

Er du usikker, så ta en telefon [:)]
Bedre å spør en gang for mye en en for lite....[;)]

Stakk innom føden i stad og fikk tatt en sparkeprøve [:D] Alt stod bra til og SELVFØLGELIG kjente jeg spark da jeg kom dit [;)] Men nå har jeg iallefall fått roet meg [:D]

Bra du sjekka det [:)] Fra uke 28 blir det mye mindre plass, og sparka forandrer seg veldig.. Har det slik allerede og babyen har ligget andre veien i nesten en uke.. Men kjenner på blæra at noen spark er rimelig kraftige.. [8|]

Back
Topp