Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Katastrofetankene sier at det går til h.... har aldri klemt så mye på puppene mine offentlig før, jeg!
Krysser fingrene for oss!
Nå er det ikke ømt i det hele tatt. Men når jeg tenker meg om var det ikke det i går heller, men det «kom seg» når jeg skulle legge meg.
Håper det skjer igjen (selv om ømme pupper er ufint ).
Det har ikke jeg lenger heller. Og mindre ømme pupper. Men var på tul i dag og så et bankende hjerte, så helt normalt Kvalm da.Jeg har mistet stikningene i livmoren og er derfor sikker på at jeg har mistet man blir litt tullerusk av symptomjakten
Mens jeg har nå nesten ikke ømme pupper og har masse murringer. Jeg håper det er gode tegn, det er ikke på langt nær like ille som mensen KAN være for meg. Slitsomt å ikke ha kontroll.Det har ikke jeg lenger heller. Og mindre ømme pupper. Men var på tul i dag og så et bankende hjerte, så helt normalt Kvalm da.
Så lenge det ikke er blødninger er det et veldig godt tegn! Løper på do hele tiden selv for å sjekke om det har kommet noe! Slitsomt altsåUff, syns dette bare er skummelt jeg. Full av bekymringer. Puppene mine er litt mer ømme igjen nå, så skjønner ikke hva greia var.
Kvalmen er fortsatt like tilstede.
Men i ettermiddag har jeg slitt litt med smerter i lysken, som har strålt nedover lårene. Blir så sykt redd! Har tatt Paracet, så nå gjør det ikke vondt mer..
Vært på do hundre ganger, tisser hele tiden. Men heldigvis ingen tegn til verken rosa, rødt eller brunt.. Så er vel greit...?
Så fantastisk! Gratulerer med bankende hjerte hvor langt er du på vei?Det har ikke jeg lenger heller. Og mindre ømme pupper. Men var på tul i dag og så et bankende hjerte, så helt normalt Kvalm da.
Her jobber livmora og puppene tydeligvis på skift. Livmora har dagvakt, mens puppene overtar på kvelden.Uff, syns dette bare er skummelt jeg. Full av bekymringer. Puppene mine er litt mer ømme igjen nå, så skjønner ikke hva greia var.
Kvalmen er fortsatt like tilstede.
Men i ettermiddag har jeg slitt litt med smerter i lysken, som har strålt nedover lårene. Blir så sykt redd! Har tatt Paracet, så nå gjør det ikke vondt mer..
Vært på do hundre ganger, tisser hele tiden. Men heldigvis ingen tegn til verken rosa, rødt eller brunt.. Så er vel greit...?
7+2 i dag Så får jeg håpe at det klamrer seg fast videre!Så fantastisk! Gratulerer med bankende hjerte hvor langt er du på vei?