Mindre ømme pupper!!

Bazinga92

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Æææh! Har hatt så vondt i puppene mine en stund nå, for og ikke snakke om super ømme nipler. I dag kjenner jeg det ikke like godt. Blir så bekymret!
Er dette normalt?

Helt normalt at det kommer og går☺️

Samme her! Katastrofetankene sier at det går til h.... har aldri klemt så mye på puppene mine offentlig før, jeg!

Krysser fingrene for oss! :)

Og jeg der igjen har super ømme nipler og bryst. Noe jeg ikke har hatt med de to forje jentene mine. Kan sånne andre symptomer være symptomer på annet kjønn?

Samme her! Katastrofetankene sier at det går til h.... har aldri klemt så mye på puppene mine offentlig før, jeg!

Krysser fingrene for oss! :)

Ja, ikke sånt! Er ikke deilig når jeg klemmer på dem, fortsatt ømme da. Men senest i går var det vondt bare å være nær, eller gå ned en trapp! Æh..

Mine er kjempe ømme til nå. Var ett av de første tegnene mine nå sammen med hurtig vannlating (samme tegn som med jenta mi). Men av erfaring kommer det til å slippe litt utover. Er 4+1 idag. Må derimot kjøpe noen nye bher. Alltid gått opp 3-4 str i mine svangerskap :p

Nå er det ikke ømt i det hele tatt. Men når jeg tenker meg om var det ikke det i går heller, men det «kom seg» når jeg skulle legge meg.

Håper det skjer igjen (selv om ømme pupper er ufint :P ).

Nå er det ikke ømt i det hele tatt. Men når jeg tenker meg om var det ikke det i går heller, men det «kom seg» når jeg skulle legge meg.

Håper det skjer igjen (selv om ømme pupper er ufint :p ).

Hehe. Ja, altså.. Jeg hadde vel aldri trudd jeg skulle sutre over at puppene mine ikke var vonde nok! :hilarious::hilarious:

Jeg har mistet stikningene i livmoren og er derfor sikker på at jeg har mistet :hilarious: man blir litt tullerusk av symptomjakten

Jeg har mistet stikningene i livmoren og er derfor sikker på at jeg har mistet :hilarious: man blir litt tullerusk av symptomjakten
Det har ikke jeg lenger heller. Og mindre ømme pupper. Men var på tul i dag og så et bankende hjerte, så helt normalt :-) Kvalm da.

Det har ikke jeg lenger heller. Og mindre ømme pupper. Men var på tul i dag og så et bankende hjerte, så helt normalt :) Kvalm da.
Mens jeg har nå nesten ikke ømme pupper og har masse murringer. :rolleyes: Jeg håper det er gode tegn, det er ikke på langt nær like ille som mensen KAN være for meg. Slitsomt å ikke ha kontroll. :nailbiting:

Uff, syns dette bare er skummelt jeg. Full av bekymringer. Puppene mine er litt mer ømme igjen nå, så skjønner ikke hva greia var.
Kvalmen er fortsatt like tilstede.
Men i ettermiddag har jeg slitt litt med smerter i lysken, som har strålt nedover lårene. Blir så sykt redd! Har tatt Paracet, så nå gjør det ikke vondt mer..
Vært på do hundre ganger, tisser hele tiden. Men heldigvis ingen tegn til verken rosa, rødt eller brunt.. Så er vel greit...?

Uff, syns dette bare er skummelt jeg. Full av bekymringer. Puppene mine er litt mer ømme igjen nå, så skjønner ikke hva greia var.
Men i ettermiddag har jeg slitt litt med smerter i lysken, som har strålt nedover lårene. Blir så sykt redd! Har tatt Paracet, så nå gjør det ikke vondt mer..
Vært på do hundre ganger, tisser hele tiden. Men heldigvis ingen tegn til verken rosa, rødt eller brunt.. Så er vel greit...?
Så lenge det ikke er blødninger er det et veldig godt tegn! Løper på do hele tiden selv for å sjekke om det har kommet noe! Slitsomt altså :banghead:

Så lenge du er kvalm er det et godt tegn :)

Det har ikke jeg lenger heller. Og mindre ømme pupper. Men var på tul i dag og så et bankende hjerte, så helt normalt :) Kvalm da.
Så fantastisk! Gratulerer med bankende hjerte :Heartred hvor langt er du på vei?

Her jobber livmora og puppene tydeligvis på skift. Livmora har dagvakt, mens puppene overtar på kvelden. :p

Back
Topp