Mindre ømme pupper?

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Er det andre som har opplevd at puppene har blitt mindre ømme? Blir litt bekymret når det skjer :-( De siste dagene er kun puppene ømme hvis jeg klemmer litt hardt på de. Er bare litt kvalm også, men ingen oppkast.
Tenker det kan være tegn på at noe er galt?

Hos meg går det litt opp og ned. I natt var puppene så ømme at det gjorde vondt hvis jeg la meg på dem. I dag morges er de kun ømme hvis jeg tar på dem. Kvalmen varierer alt etter allmenntilstanden min. Lite søvn = ekstremt kvalm. Tung fysisk aktivitet som snømåking = ekstremt ekstremt kvalm. Ellers er jeg kun litt småuggen utpå kvelden. Prøver å holde det i sjakk ved å spise og drikke ofte og lite.

Det forsvant veldig fort hos meg. Men jeg er kvalm da så bekymrer meg ikke. Men det går også opp og ned avhengig av mat, søvn, stress etc.
Veldig vanlig at det avtar tror jeg, spesielt puppene.

Hos meg er de ikke så ømme som i starten lengre, det er veldig av og på. Men er kvalm i tillegg da, og det også går veldig av og på :/

Mine er mindre ømme også... Blir nervøs av det jeg også... Men prøver å ikke tenke på det. Det må bare gå bra denne gangen. Er fortsatt tidlig også. Jeg er bare 5+1. Så tenker at det ikke trenger bety noe...

Ble også veldig stresset da mine ble mindre ømme, men har funnet ut at dette varierer veldig. Var mindre ømme forrige uke, men nå er de blitt veldig ømme igjen. Har forstått det slik som at det er vanlig at dette avtar litt etterhvert :)

Ja! Bekymret meg såpass mye at jeg fikk målt HCG. Var kjempesåre, spesielt brystvortene, men siste uka har det gradvis dabbet av og er nærmest ikke ømme i det hele tatt. Er 6+6 i dag. Godt at det gjelder flere enn meg.

Er det andre som har opplevd at puppene har blitt mindre ømme? Blir litt bekymret når det skjer :-( De siste dagene er kun puppene ømme hvis jeg klemmer litt hardt på de. Er bare litt kvalm også, men ingen oppkast.
Tenker det kan være tegn på at noe er galt?

Jeg er 5+2 i dag. Ikke Vær bekymret for noe, et hvert svangerskap er ulike. Jeg har så og si INGEN tydelige symptomer. Litt (veldig lite) ømme pupper, og litt menssmerter noen kvelder. Thats it !!! Har jo ingen grunn til å være bekymret for det. Ved å lese mye på nettet kan man blir svært bekymret, eller forstå at ingen svangerskap er like og ingenting er unormalt/normalt. :):) derimot er noen/noe svangerskap arvelige, har jeg det slik som mamma hadde det.

jeg var kun øm i begynnelsen sist. men det dabbet av. Så ville ikke vært altfor bekymret for akuratt det, så lenge man ikke har smerter i magen eller blødninger :)

Dette tenkte jeg også på i dag. Jeg kjente det i dag jeg også, at de var mye mindre ømme. Godt det er andre som har det på denne måten!

jeg var kun øm i begynnelsen sist. men det dabbet av. Så ville ikke vært altfor bekymret for akuratt det, så lenge man ikke har smerter i magen eller blødninger :)

Mitt første svangerskap hadde jeg delvis MA (noe kom ut med ikke alt), hadde da sterke blødninger og smerter. I mitt forrige svangerskap gikk alt bra, men hadde blødninger de første ukene da også. Nå har jeg ingen blødninger og kun murringer i magen, men er jo allikevel noe man må bekymre seg for ;-) Godt å høre at dette med brystene er ganske normalt da!

Mine er plutselig kjempe ømme og noen timer etterpå så er de ikke så ømme lenger :p

Dette innlegget likte jeg veldig godt. Har det med å bekymre meg altfor masse etter MA i juli. Nå må jeg bare senke skuldrene tror jeg og ikke bekymre meg så mye... Man må jo ikke ha ømme pupper :) Dette skal gå bra. Og om det skulle skje at det ikke gjør det så er det ingenting man får gjort...

Mine har ikke vært ømme på en uke :/ hadde de ikke vært det i utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt over det, men når alle snev av tegn blir borte på en helg så tidlig så blir jeg bekymra.. Men ofte har man jo fortsatt symptomene ved f.eks MA, for kroppen tror jo at den er gravid..?

Sist svangerskap var de kjempeømme i lange tider, og plutselig forsvant det over natten, sammen med alle andre graviditetssymptomer. Gikk i alle fall panikk når kvalmen forsvant. Var på UL, og alt var fint! :-) Det går nok bra ;-)

Back
Topp