Mindre ømme bryster

Kiril

Flørter med forumet
Hadde veldig vondt i brystene, bare jeg kom borti, men nå er det roet seg veldig, bare brystvortene som er vonde nå... Kjenner bekymringene bygger seg opp :/ skulle egentlig på tidlig ul flr jeg reiste til tunisia men rakk ikke... Men greit siden jeg sikkert ikke hadde fått sett liv uansett... Skal ta ul her i tunisia om noen dager ... Håper ikke det er skjedd noe

Sent from my iPhone using BV Forum

helt vanlig at symptomene kommer og går :) med første kjente jeg INGENTING annet enn litt kvalme innimellom...

Er fjerde gangen jeg går gravid men første gang jeg er øm så er helt nytt for meg hehe
Regner med ul blir på mandag.

Var nettopp i dusjen og plutselig har beverhalene mine fått fylling :D etter 3 graviditeter og kraftig vekt tap så meldte jeg meg inn i beverhale klubben men jammen kan jeg melde meg ut for en stund :D :D :D

Var nettopp i dusjen og plutselig har beverhalene mine fått fylling :D etter 3 graviditeter og kraftig vekt tap så meldte jeg meg inn i beverhale klubben men jammen kan jeg melde meg ut for en stund :D :D :D

Hahaha, bever hale. Det har jeg ikke hørt før :p

♡02.03.2015♡

Har ikke kjent noe i puppene enda. Kun oppblåst, og stølhet nede i magen som kommer og går.

❤️ endelig 24/3-15 ❤️

Back
Topp