minamor

pupple

Forumet er livet
er det stille i huset ennå????

tenkte på denne mannen som ikke var no blid... er han reist eller bor han der ennå..??? håper han er blid og fornøyd i såfall.

ååååå nysgjerrige meg... men det er sikkert fler som er d[;)]

Svarer deg gjerne her jeg Snuppa![:D]

Kåre, som vi fant ut han het, har reist over på den andre siden ja. det er stille og rolig her.
Jeg har fått mer energi og Oliver sover bedre om nettene. ( Det gjelder sambo og jeg å)[:D]
Merker godt at han er borte. Rart egetnlig, savner han litt. hehe

jeg driver å kommuniserer selv, med ånder assa... Holder på å lære, så det er veldig spennende.
jeg er en veldig åpen person så det kommer av seg selv. Må bare lære å ta signalene riktig.
Opplever en dame hos søstra mi. Har fått snakket litt med henne. Ellers skjer det mye her.. hehe
Men går ikke i detaljer, respektere alle som ikke "tror" meg. Skulle bare ønske alle fikk oppleve noe som gjør at de får en bekreftelse.

Selv er jeg ikke redd for min egen død lengre, jeg vet jo hva som skjer etter døden likevel nå. Så det er helt greit.
og jeg skal lage et styr når jeg dør.. hihi ( Hvis jeg ikke går over på den andre siden med engang da...)
Skal bevise for mange at jeg snakker sant![:)]

ORIGINAL: Aina og Thomas

MinaMor!
Litt dumt spørsmål, men jeg stiler det alikevel. Vet du om katter reagerer veldig på "ånder"?  Kattene våre kan plutselig sitte å se ut i gangen, som om det er noen der... Helt kulerunde øyne.. Litt ekkelt..

Ja absolutt! Dyr har den sjette sansen. hunden vi hadde reagerte veldig han å.
Dyr ser ånder nesten som de ser oss mennesker. Og ånder er jo overalt!
Så du skal ikke se bort ifra at kkatten ser "noen"[:D]

oi så spennende..... jeg er en person som tror...blir helt fasinert!!!

ORIGINAL: *NaTaLiE*

Så bra! Ja det er veldig fasinerende, og moro![:D]

ORIGINAL: MinaMor

ja det tror jeg på[:D]
har følt ting noen få ganger, hvis du skjønner hva jeg mener, men skulle gjerne lært mere[;)]

har følt ting noen få ganger, hvis du skjønner hva jeg mener, men skulle gjerne lært mere[;)]

Ja alle får "signaler" og merker ånder hele tida. Det er bare det at de fleste absolutt skal finne en annen forklaring på ting.
men når man merker nærvær så merker man det jo, hvis du skjønner. ikke tvil på intuisonen din har ei utrolig jente sagt til meg. Følg magefølelse din! [;)]
jeg vet hvem som vinner konkuranser og sant jeg nå. Slår aldri feil. Kan ha sett 5 min av et program og ikke alle deltagerne negang, men likevel vet jeg hvem som vinner. Samboer blir helt målløs hehe Moro!
Men jeg må slutte å fortelle de rundt meg da, for de syns det begynner å bli kjipt.. hihi Spess ene søstra mi og saboer.. hehe

så bra det er stille!!! det må være deilig å få nettene mer for seg selv igjen[:)]

tror ikke det er noen her.. har aldri merka no.  såfall måtte det vært min bestefar og han var fantastisk snill[;)][:)]
men jeg har ikke sett andre steder heller. har ei venninne som kjenner/ser  mye sånt, og de har en mann på loftet, men han er der visst bare på nettene. tror jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde "sett" han.[&:]

Ja alle får "signaler" og merker ånder hele tida. Det er bare det at de fleste absolutt skal finne en annen forklaring på ting.
men når man merker nærvær så merker man det jo, hvis du skjønner. ikke tvil på intuisonen din har ei utrolig jente sagt til meg. Følg magefølelse din! [;)]
jeg vet hvem som vinner konkuranser og sant jeg nå. Slår aldri feil. Kan ha sett 5 min av et program og ikke alle deltagerne negang, men likevel vet jeg hvem som vinner. Samboer blir helt målløs hehe Moro!
Men jeg må slutte å fortelle de rundt meg da, for de syns det begynner å bli kjipt.. hihi Spess ene søstra mi og saboer.. hehe

så vittig... utrolig at d er mulig

ORIGINAL: pupple

så bra det er stille!!! det må være deilig å få nettene mer for seg selv igjen[:)]

tror ikke det er noen her.. har aldri merka no.  såfall måtte det vært min bestefar og han var fantastisk snill[;)][:)]
men jeg har ikke sett andre steder heller. har ei venninne som kjenner/ser  mye sånt, og de har en mann på loftet, men han er der visst bare på nettene. tror jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde "sett" han.[&:]

Skjønner at folk "skvetter" når de opplever ting. Er jo alltid rart å få bekreftelse på noe så utrolig.
jeg skvetter ikke lengre, hvis ikke "de" gjør noe fysisk da som jeg ikke er forbredt på. hihi
Men da ler jeg etterpå. hehe
Men det er ikke noe å være redd for hvertfall[:)]

MinaMor!
Litt dumt spørsmål, men jeg stiler det alikevel. Vet du om katter reagerer veldig på "ånder"?  Kattene våre kan plutselig sitte å se ut i gangen, som om det er noen der... Helt kulerunde øyne.. Litt ekkelt..

Ja absolutt! Dyr har den sjette sansen. hunden vi hadde reagerte veldig han å.
Dyr ser ånder nesten som de ser oss mennesker. Og ånder er jo overalt!
Så du skal ikke se bort ifra at kkatten ser "noen"[:D]

Vi tror nemlig at bestemora til gubben er i huset enda. Hun som hadde huset vært før. Gubben syns han " lukter " farmor i gangen enkelte ganger.

Spørs nok om dere har besøk da ja![:D]

Back
Topp