Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Aina og Thomas
MinaMor!
Litt dumt spørsmål, men jeg stiler det alikevel. Vet du om katter reagerer veldig på "ånder"? Kattene våre kan plutselig sitte å se ut i gangen, som om det er noen der... Helt kulerunde øyne.. Litt ekkelt..
ORIGINAL: MinaMor
ORIGINAL: *NaTaLiE*
oi så spennende..... jeg er en person som tror...blir helt fasinert!!!
Så bra! Ja det er veldig fasinerende, og moro![:D]
ja det tror jeg på[:D]
har følt ting noen få ganger, hvis du skjønner hva jeg mener, men skulle gjerne lært mere[;)]
ja det tror jeg på[:D]
har følt ting noen få ganger, hvis du skjønner hva jeg mener, men skulle gjerne lært mere[;)]
Ja alle får "signaler" og merker ånder hele tida. Det er bare det at de fleste absolutt skal finne en annen forklaring på ting.
men når man merker nærvær så merker man det jo, hvis du skjønner. ikke tvil på intuisonen din har ei utrolig jente sagt til meg. Følg magefølelse din! [;)]
jeg vet hvem som vinner konkuranser og sant jeg nå. Slår aldri feil. Kan ha sett 5 min av et program og ikke alle deltagerne negang, men likevel vet jeg hvem som vinner. Samboer blir helt målløs hehe Moro!
Men jeg må slutte å fortelle de rundt meg da, for de syns det begynner å bli kjipt.. hihi Spess ene søstra mi og saboer.. hehe
ORIGINAL: pupple
så bra det er stille!!! det må være deilig å få nettene mer for seg selv igjen[:)]
tror ikke det er noen her.. har aldri merka no. såfall måtte det vært min bestefar og han var fantastisk snill[;)][:)]
men jeg har ikke sett andre steder heller. har ei venninne som kjenner/ser mye sånt, og de har en mann på loftet, men han er der visst bare på nettene. tror jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde "sett" han.[&:]
MinaMor!
Litt dumt spørsmål, men jeg stiler det alikevel. Vet du om katter reagerer veldig på "ånder"? Kattene våre kan plutselig sitte å se ut i gangen, som om det er noen der... Helt kulerunde øyne.. Litt ekkelt..
Ja absolutt! Dyr har den sjette sansen. hunden vi hadde reagerte veldig han å.
Dyr ser ånder nesten som de ser oss mennesker. Og ånder er jo overalt!
Så du skal ikke se bort ifra at kkatten ser "noen"[:D]
Vi tror nemlig at bestemora til gubben er i huset enda. Hun som hadde huset vært før. Gubben syns han " lukter " farmor i gangen enkelte ganger.