HEI!!!
Såååå koselig med en egen tråd!!!
Herregud, nå blir jeg så rørt! Klumpen sitter laangt oppi halsen!
( Hadde en sann klump smakt noe så hadde jeg kjent smaken.. haha)
Vel, mandagen var egentlig bare rar! Ingen tårer. Orket ikke det. Hadde bestemt oss for å heller ta med det gode humøret vi vanligvis har. Har grått nok, og hvis jeg begynner klarer jeg ikke slutte...
Pilla jeg tok merket jeg ikke noe til før 1 time før oprasjonen. Jeg tok den så sent jeg kunne. ( kl 0100 natta før) Ville IKKE at fødsele skulle starte hjemme, siden jeg da måtte kjøre til TSS 2,5 timer unna hvis den startet. Så derfor fikk pilla fult utslag mens jeg var på sykehuset.
Narkosen var veldig rar. Det er som om 1 time fra livet mitt bare er borte, og som om jeg aldri har vært gravid. Alt "bevis" er liksom borte. Ikke har jeg blødd, hverken før eller etter, og ikke særlig vondt. Kun den ene dagen. Jeg ble liggende litt lengre enn normalt på overvåkningen pga magekramper.
Men jeg var visst ganske morsom den dagen, for jeg var så dopa. Fikk veldig mye smertestillende pga magekramper, og narkosen selvfølgelig. Fortsatte med ventolin og 500 g paracet hjemme.
Ble så godt tatt vare på på Notodden Sykehus. Utrolig flotte damer!
I dag er det 1 uke siden jeg har vært ute... Gruer meg veldig. Men må i et møte på jobb på tirsdag, så da er det bare å bite i det. Føler meg OK, det går opp og ned. Værst er å sovne, sliter med det.
Har så vidt vært innom her noen ganger, men da har jeg vært litt nedfor.
I dag var det bare kos å se dere[:D]
Er så godt å se at alt er bra her!!!!!! PUH!!!!!
Juhuuuuu!!! Flott å høre det du skriver! Blir spennende å prøve igjen!
Legen forsikret meg om at jeg SKAL få en UL i uke 7-8 neste gang.
Det jeg har opplevd er en MA, missed abortion, dødt barn som ikke vil ut.
Og en PROM samtidig, altså at vannet gikk. Desverre finnes det ikke så mye info om det siste, men legen sa at det kunne hende svangerskapet startet med tvillinger og at den ene falt fra. Det gjorde at den andre heller ikke overlevde. Men det vet vi ikke sikkert...
Oi ble langt dette!!! Sorry... hehe
Tusen takk for at dere tenker på meg, utrolig flott og veldig rørende!
Men nok om meg, my goood! hihi[8D]
Alt vel med dere??