Mina???

vet ikke om du er her lenger men jeg har også tenkt mye på deg og h organ det gikk, om det er minamor tradskriver mener...

Jaaa, hvordan har det gått med deg MinaMor ? Tenker på deg <3

**DYTT**

Har også tenkt på hvordan det gikk/går med deg? [:)]
Håper du har det bra [:)]

Har tenkt mye på deg jeg også [:)]

Jeg også!!!
Så dytter litt!!

ORIGINAL: Hummingbird

Har tenkt mye på deg jeg også [:)]
her og [:)]

her å..
håper alt gikk fint..
[:)]

Savner også Minamor og har sendt mange mange tanker de siste dagene. Føler at du er en del av marsgjengen og håper du titter innom oss sånn innimellom:)

og mest av alt håper jeg at det under forholdene står bra til med deg og dine, så dere snart kommer tilbake til hverdagen. Var hos legen idag og på infoskjermen der var det en side der det stod at de som var mest fruktbare var de som hadde hatt en ufrivillig abort siste 6 mnd. Håper det kan være noe fint å tenke på i dette. NEste spire Minamor, må bli med hele veien til mål- enkelt og greit=)

Ja, minamor, hvordan gikk det? Jeg håper det gikk bra, etter forholdene. Tenker mye på deg!Stor klem

Dytte litt!

**DYTT**

Minamor??? du er kanskje ikke så mye her inne for tiden...Forstår deg godt...Ikke stress...Forstår det godt...men vi tenker på deg alikevel da....
Måte dette skjedde på er bare så urettferdig og spesiell...
Håper du ser lys i tunnelen og snart er tilbake for fult på BV [:)]

Dytt, dytt [:)]

HEI!!!

Såååå koselig med en egen tråd!!!

Herregud, nå blir jeg så rørt! Klumpen sitter laangt oppi halsen!
( Hadde en sann klump smakt noe så hadde jeg kjent smaken.. haha)

Vel, mandagen var egentlig bare rar! Ingen tårer. Orket ikke det. Hadde bestemt oss for å heller ta med det gode humøret vi vanligvis har. Har grått nok, og hvis jeg begynner klarer jeg ikke slutte...
Pilla jeg tok merket jeg ikke noe til før 1 time før oprasjonen. Jeg tok den så sent jeg kunne. ( kl 0100 natta før) Ville IKKE at fødsele skulle starte hjemme, siden jeg da måtte kjøre til TSS 2,5 timer unna hvis den startet. Så derfor fikk pilla fult utslag mens jeg var på sykehuset.

Narkosen var veldig rar. Det er som om 1 time fra livet mitt bare er borte, og som om jeg aldri har vært gravid. Alt "bevis" er liksom borte. Ikke har jeg blødd, hverken før eller etter, og ikke særlig vondt. Kun den ene dagen. Jeg ble liggende litt lengre enn normalt på overvåkningen pga magekramper.
Men jeg var visst ganske morsom den dagen, for jeg var så dopa. Fikk veldig mye smertestillende pga magekramper, og narkosen selvfølgelig. Fortsatte med ventolin og 500 g paracet hjemme.

Ble så godt tatt vare på på Notodden Sykehus. Utrolig flotte damer!

I dag er det 1 uke siden jeg har vært ute... Gruer meg veldig. Men må i et møte på jobb på tirsdag, så da er det bare å bite i det. Føler meg OK, det går opp og ned. Værst er å sovne, sliter med det.

Har så vidt vært innom her noen ganger, men da har jeg vært litt nedfor.
I dag var det bare kos å se dere[:D]
Er så godt å se at alt er bra her!!!!!! PUH!!!!!

Juhuuuuu!!! Flott å høre det du skriver! Blir spennende å prøve igjen!

Legen forsikret meg om at jeg SKAL få en UL i uke 7-8 neste gang.

Det jeg har opplevd er en MA, missed abortion, dødt barn som ikke vil ut.
Og en PROM samtidig, altså at vannet gikk. Desverre finnes det ikke så mye info om det siste, men legen sa at det kunne hende svangerskapet startet med tvillinger og at den ene falt fra. Det gjorde at den andre heller ikke overlevde. Men det vet vi ikke sikkert...

Oi ble langt dette!!! Sorry... hehe

Tusen takk for at dere tenker på meg, utrolig flott og veldig rørende!

Men nok om meg, my goood! hihi[8D]

Alt vel med dere??

Jeg beundrer deg Mina, som klarer å være så sterk! [:)]

Ønsker deg virkelig lykke til og håper at graviditetstesten viser positiv fort! [:)][:)]

uff, må ha vært ett helvete å gå igjennom!!!
Jeg har så vondt av deg, og jeg gleder meg til du blir gravid igjen! =))

Må jo bare signere denne.. Du er fantastisk gjennom dette og gjett om dette gjør dere sterkere videre;)

Stå på og møt hverdagen med et smil- så smiler den fort tilbake. Ble så glad når jeg så du hadde svart her inne på tråden til Hope4..

klem!

ORIGINAL: bellis

Jeg beundrer deg Mina, som klarer å være så sterk! [:)]

Ønsker deg virkelig lykke til og håper at graviditetstesten viser positiv fort! [:)][:)]

Back
Topp