Min virkelighet og babydrømmen

Teutonia05.

Andre møte med forumet
Da var tiden inne for meg her også, etter å ha vært prøver snart i 3 år er jeg både frustrert og lei. Kansje hjelper det å ha en dagbok å få satt ned ting på.
Jeg har barn fra før og den minste er 4,5år no, og syns det haster litt med søsken til han. Obs ordet haster og stress er bånnlyst hos meg no[;)] siden det som er mitt problem og det er nok derfor spiren ikke vil sitte.

Har hatt en spontan abort i 2008 og en ma i 2009.
Har sluttet å røyke no da[:D] over 6mnd siden, jippi for meg[:D] Så håper det vil hjelpe med å få spiren til å sitte.

Sliter en del med humøret også, og det tar på forholdet med all denne prøvinga. Sambo har fått merket mitt dårlig humør til tider, som ender med at han får prestasjons angst. Uff mitt dumme humør[&:]
Iallefall skal jeg no prøve å fokusere på små gleder i hverdagen og glede meg til sol oommer, for heretter skal ikke mitt dårlige humør få ødelegge mere[;)]

Så sånn er ståa pr.d.d

Stor klem fra meg[:)]
 
lykke til [:D]
 
Masse lykke til. Håper du vil lykkes snart !!!! Flink som har sluttet å røyke da
 
Takk takk for alle lykkeønskninger:)

Må vel innom å oppdatere litt her da, er fortsatt ikke gravid.
Var hos fastlegen i dag og hun skrev ut sykemelding til meg da jeg føler meg helt utslitt og deprimert pga slitet med prøvinga psykisk. Håper at noen dager hjemme får meg til å slappe av mere og kansje får spiren til å sitte snart[:)]

Må også legge til at jeg har bestilt meg babyklister, brukte det i 1 pp-før jeg ble gravid i fjor, men som jeg mistet i MA. Så no gleder jeg meg til det kommer i posten[:)]

Har kjøpt meg hund og det hjelper faktisk litt på humøret, den er no 10uker gammel og er en søt Bichon frice gutt[:)]

Bay bay, kommer snart innom igjen[:)]
 
Hei igjen

Er no på dag 6 i syklusen, og humøret mitt er litt bedre[:)]. Men blir så klar i hodet av all tenkinga på den her prøvinga, blir det eller ikke denne gang, sånn går dagene[&:]
Min gynekolog sa at det satt mest trolig oppi hodet mitt, og d tror jeg faktisk ho har rett i, men hvordan klare å snu tankegangen da? prøve prøve, må prøve å få gått meg en tur også hver dag, men det er ikke så lett når det alltid regner[:@]

I dag er d lørdag, og dagen skal brukes til å samle litt energi som å slappe av og bare ta det helt rolg, så får vi se hva vi finn på i morra hvis været blir bedre[:D]

vi talas[:)][:)]
 
Så er vi kommet til el dagene.

Alltid nervøs jeg da for om sambo klarer å prestere eller ikke, ikke så greit å være mann oppi all prøvinga heller da for alt står jo på han egentlig sånn sett.

Så jeg gidder ikke skrive mere her i dag fordi han reiser bort i kveld noe som ikke var meningen, men kommer hjem i morra da. Er på dag 11 i dag og har en syklus på 27 dager så i morra må han virkelig smelle til skal d bli noen sjanse denne mnd. Har begynt å få el smerter og litt slim så er litt lei meg for at d ikke blir i kveld da. Føle at d er i kveld som er kvelden. Jaja
snx

Hei igjen[;)]
Mulig sjansen er ganske bra læll den her perioden da det ble både på dag 12 og 15[:D]
Blir spennende å se da[:)]

kommer snart igjen
 
Selvfølgelig kom tanta, så da vet dåkker d føler ikke for å skrive mere akkurat no[;)]
snx[;)]
 
14.juli brystspreng noe jeg alltid har før ikm. Ellers ingenting
15.juli brystspreng og uvell i magen, som vanlig før ikm.
16.juli brystspreng og uvell, mens smerter på kvelden og da kom selvfølgelig mens
17.juli MENS I DAG IKM
 
1.dag 16.juli
2.dag 17.juli
3.dag 18.juli
4.dag 19.juli
5.dag 20.juli dårlig humør i dag[>:]
6.dag 21.juli siste dag med mens
7.dag 22.juli begynner md hostesaft i dag
8.dag 23.juli
9.dag 24.juli
FRUKTBARE PERIODEN BEGYNNER
10.dag 25.juli el-slim i dag, en el to dager tidligere enn vanlig.begynner med babyklister i dag
11.dag 26.juli
12.dag 27.juli framleis el-slim[:D]
13.dag 28.juli
14.dag 29.juli
DA ER DET BARE Å VENTE I 14.DAGER
15.dag 30.juli
16.dag 31.aug
17.dag 1.aug
18.dag 2.aug
19.dag 3.aug æsj, litt dårlig humør, utflod
20.dag 4.aug
21.dag 5.aug litt dårlig humør i dag å, litt vondt i underlivet og utflod
22.dag 6.aug hvitt utflod ellers ingenting
23.dag 7.aug
24.dag 8.aug
25.dag 9.aug første dag på jobb etter ferie
26.dag 10.aug
27.dag 11.aug
28.dag 12.aug Ikm
 
Back
Topp