min vei til nr 2

solsmor

Elsker forumet
ja da lager jeg meg like så godt en ny dagbok jeg . siden dette er nytt forsøk på enda en liten gave...
sluttet på serrazette for 30 dager siden oghar jo ventet på tr siden det. lørdag ettermiddag kom den endelig så da er i hvertfall 1 syklus i gang. så får vi se hvor lang tid dette tar nå da. er vel en fordel og ha en tr til så man får oversikt[;)]
16.10- tr

Gratulerer med dagbok, lykke til med prøving på nummer 2?! :)

takk takk . her skjer det jo ikke stort enda men første mens er over så får vi se hvor lang syklusen blir .
litt vanskelig med lille snupp som har vært syk annenhver uke nå med feber opp i 40 og sover dårlig og kommer inn til oss hver dag... men forhåpentlig vis går det over snart så det kan bli litt action[;)]

oj det var virkelig en stund siden jeg skrev her sist , men men ikke store forandringen her , venter nå på mens i løpet av uka torsdag antagligvis , håper jo selvsagt at den ikke kommer , men det ser jo ut som det kan ta tid denne gangen også .
akkurat nå har vi vært syke hele gjengen her, går med bihulebetennelse.

da venter vi fortsatt på tr ....[8|]

hei takk enn så lenge venter vi fortsatt på tr .... [8|] kan jo hende denne syklusen har tenkt å bli lenger enn de andre så den kommer i morgen eller mandag ... men om den ikke har kommet til det så tester jeg , har kjøpt noen billig tester på nett så får vi se , krysser fingrene så lenge

og vi venter og venter men ingen ting skjer , testet i ettermiddag med en billig test og den var neg ... regner ikke med at jeg er gravid , men om jeg ikke er det så kan vel tanta bare komme , i stedenfor og la meg gå her og lure ...

venter og venter kryss fingrene for meg ... fortsatt ingen tr , var kvalm i morges men det kan man jo bli når tr skal komme og .... det værste jeg vet er å vent ... ticker er feil er på dag 29 nå ....

ja ja da har tr kommet litt trist men helt ok bare jeg nå slipper å vente sånn , syns ho kan passe tida bedre neste gang...
tittet på de neste syklusene dersom de holder seg stabile nå og vi ikke lykkes denne runden men neste er det faktisk mulighet for nyttårsbarn..men håper jo det klaffer denne runden da, bare tr får gjort seg ferdig nå så.

ja ja dag 2 med tr , vondt som fy, måtte ta to tab før jobb i dag .
koselig dag påå jobb da, vært på tur og grillet pølser .
gleder med over tanken at for hver dag som går er våren ett skritt nærmere[;)]

dette blir 6 syklus dette nå, hm du verden som tiden går

da er endelig tr borte så får vi se hva denne runden har og by på

Lykke til. Håper spiren sitter denne PP da[:D]

hei takk så mye , da er sansynligvis el overstått,nå er det bare den lange vente tiden til testing igjen en ukes tid så får vi se . tar det egentlig litt med ro for har funnet ut at det må nesten være perfekt timing for meg å få baby i april/ mai i forhold til barnehage og jobb osv men aberet er jo at det er sååå lenge å vente he he blir jo like lykkelig uansett når det skjer[;)]

Så spennende da [:)] Håper spiren sitter snart !! Jeg skal selv teste om 7 dager, er veldig spent da alikevel om det er første pp [:)]

he he takk ja du vet aldri kanskje sitter den på første forsøk vet du

masse lykke til!![:D][:D] håper spiren sitter for oss begge to i løpet av 2011!![;)]

hei takk så mye og lykke til til deg og , akkurat nå ser det ut til at el er rett rundt hjørnet igjen så får vi se . det får ta den tiden det tar orker ikke å stresse har fått lære meg at det gjør vondt værre.

Back
Topp