Min vei til en lillesøster eller lillebror! ❤️

De 13 dagene virker som et helt år!!! Helt utrolig hvor sakte dagene snegler seg av gårde når man har lopper i blodet!
Jeg tror det er best å vente! Noen ganger ser man ikke hjerteslag tidligere enn uke 7 uten at noe er galt, men da blir man jo superredd, så hvorfor ta sjansen?!

Kan du ikke gi deg selv nedtellingsgoder, litt som en julekalender. Sette daglige godbiter, ellet et koselig mål for dagen. Det gjorde jeg og det funket gull for meg.

Tusen takk for tips[emoji4] jeg har hatt en del symptomer både fredag, lørdag og i dag så jeg er ikke like bekymret.. men følelsen kan jo komme raskt tilbake så da får jeg kanskje finne meg noen koselig mål [emoji1319][emoji4]
10 dager igjen til ul [emoji173]️
 
6+3

9 dager til TUL. Tiden kunne godt gå litt fortere!! [emoji4]

Jeg er fortsatt nervøs, og redd for å miste.
Men gravidsymptomene har blitt veldig fremtredende nå de siste dagene. Egentlig etter jeg bikket 6+0[emoji85][emoji15] jeg har hatt ett par dager med skikkelig svimmelhet. I dag ut jeg vært bedre av svimmelheten men til gjengjeld har jeg vært kvalm. Ikke kastet opp men har ikke vært langt unna heller. Tisser oftere. Puppene mine kjennes ut som to hovene kaktuser og jeg gruer meg til å ta av bh’n før jeg har satt den på[emoji28]

Så kort oppsummert, gravid føler jeg meg hvertfall [emoji4][emoji1319]

Fikk også svar på HCG prøven min i dag som jeg tok på fredag.

25 dpo var den 3900
27 dpo (fredag) var den 7100

Så den har nesten doblet seg da, og er normal i følge legen min [emoji4]
 
6+3

9 dager til TUL. Tiden kunne godt gå litt fortere!! [emoji4]

Jeg er fortsatt nervøs, og redd for å miste.
Men gravidsymptomene har blitt veldig fremtredende nå de siste dagene. Egentlig etter jeg bikket 6+0[emoji85][emoji15] jeg har hatt ett par dager med skikkelig svimmelhet. I dag ut jeg vært bedre av svimmelheten men til gjengjeld har jeg vært kvalm. Ikke kastet opp men har ikke vært langt unna heller. Tisser oftere. Puppene mine kjennes ut som to hovene kaktuser og jeg gruer meg til å ta av bh’n før jeg har satt den på[emoji28]

Så kort oppsummert, gravid føler jeg meg hvertfall [emoji4][emoji1319]

Fikk også svar på HCG prøven min i dag som jeg tok på fredag.

25 dpo var den 3900
27 dpo (fredag) var den 7100

Så den har nesten doblet seg da, og er normal i følge legen min [emoji4]

Høres ut som vi har det veldig likt!! Myye stikkinger/murringer her! Nedover i lysken, og inni skjeden[emoji849] kjennes bare ekkelt ut!! Kvalmen er konstant!!

For en fin økning i hcg[emoji173]️
 
Så bra at du klarer å slappe av litt mer [emoji2] Og gratulerer med kjempefin HCG-stigning [emoji2] Jeg har en god følelse for deg [emoji8][emoji173]️
 
6+6

En skikkelig dritt dag!
Alt lukter dritt og smaker vondt.
Føler meg deprimert men skulle heller følt meg glad. Sovnet omtrent på jobb i dag så sov fra kl 14-16.00
Jeg får ikke til å drikke noe, alt smaker så rart og annerledes. Jeg er en skikkelig stor drikker av cola zero men nå så byr det meg skikkelig imot... forsøkt litt annen type drikke men ender alltid opp med vann...

Gruer meg til ultralyd. 6 dager igjen. Tenk om ingen ting vises? Tom fostersekk? Da kommer jeg til å føle meg så snytt med alle disse symptomene mine ...
 
6+6

En skikkelig dritt dag!
Alt lukter dritt og smaker vondt.
Føler meg deprimert men skulle heller følt meg glad. Sovnet omtrent på jobb i dag så sov fra kl 14-16.00
Jeg får ikke til å drikke noe, alt smaker så rart og annerledes. Jeg er en skikkelig stor drikker av cola zero men nå så byr det meg skikkelig imot... forsøkt litt annen type drikke men ender alltid opp med vann...

Gruer meg til ultralyd. 6 dager igjen. Tenk om ingen ting vises? Tom fostersekk? Da kommer jeg til å føle meg så snytt med alle disse symptomene mine ...

Uff, så kjedelig at du føler det slik! Men skjønner deg godt- helt likt her! Jeg gleder meg ikke til ultralyd i det hele tatt! Jeg er livredd!!! Heldigvis er mannen super-optimist! Bra en av oss klarer å tenke rasjonelt[emoji23]
 
6+6

En skikkelig dritt dag!
Alt lukter dritt og smaker vondt.
Føler meg deprimert men skulle heller følt meg glad. Sovnet omtrent på jobb i dag så sov fra kl 14-16.00
Jeg får ikke til å drikke noe, alt smaker så rart og annerledes. Jeg er en skikkelig stor drikker av cola zero men nå så byr det meg skikkelig imot... forsøkt litt annen type drikke men ender alltid opp med vann...

Gruer meg til ultralyd. 6 dager igjen. Tenk om ingen ting vises? Tom fostersekk? Da kommer jeg til å føle meg så snytt med alle disse symptomene mine ...

Føler med deg, var vel rundt da formen min gikk helt i dass, bokstavelig talt. Men for å sitere både Erling og legen min - dette er lovende symptomer!

Heier på deg frem til UL ❤️
 
Uff, så kjedelig at du føler det slik! Men skjønner deg godt- helt likt her! Jeg gleder meg ikke til ultralyd i det hele tatt! Jeg er livredd!!! Heldigvis er mannen super-optimist! Bra en av oss klarer å tenke rasjonelt[emoji23]

Hvordan andre symptomer har du?
Jeg har liksom ikke murringer mer så er litt bekymret egentlig [emoji15]

Mannen bare gleder seg til å få en bekreftelse, tror han synes det hele virker veldig virkelighetsfjernt når man har prøvd så lenge og fått 2%sjans for å klare det med mine egg.. han er veldig glad i symptomene mine da [emoji28]
 
Føler med deg, var vel rundt da formen min gikk helt i dass, bokstavelig talt. Men for å sitere både Erling og legen min - dette er lovende symptomer!

Heier på deg frem til UL [emoji173]️

Huff ja du har jo vært skikkelig plaget av bekkene også du![emoji15] det er så sinnsykt slitsomt! Var sånn sist graviditet og klarte ingen ting til slutt..
Er du fortsatt uggen/kvalm og har ekstrem luktesans?
 
Huff ja du har jo vært skikkelig plaget av bekkene også du![emoji15] det er så sinnsykt slitsomt! Var sånn sist graviditet og klarte ingen ting til slutt..
Er du fortsatt uggen/kvalm og har ekstrem luktesans?

Bekkenet har vært pain siden 4 uker det :p Men hjelper at jeg ikke orker generelt så mye aktivitet. Men er slitsomt. Blir uggen/kvalm på morgenen og om jeg gjør for mye. Luktesansen er så som så, reagerer mest på mannen om han har trent/jobbet. Mest slitsomt nå er at jeg ikke orker så mye som regel. Har energi innimellom, men da må huslige ting og hunden prioriteres.
 
Hvordan andre symptomer har du?
Jeg har liksom ikke murringer mer så er litt bekymret egentlig [emoji15]

Mannen bare gleder seg til å få en bekreftelse, tror han synes det hele virker veldig virkelighetsfjernt når man har prøvd så lenge og fått 2%sjans for å klare det med mine egg.. han er veldig glad i symptomene mine da [emoji28]

Jeg er konstant kvalm og får i meg lite mat! Kaster ikke opp så mye, men skulle nesten ønske jeg gjorde det dersom det lindret kvalmen litt! Har evigvarende metallsmak i munnen og puppene er ganske så ømme! Begynt å få litt vondt i korsryggen! Murringene er litt av og på!

Skjønner godt det er virkelighetsfjernt ja! Er jo et lite mirakel dere har på vei[emoji173]️
 
Hold ut nå! Ikke mange dagene til ul!

Syns du er flink jeg. Er ikke noen dans på roser dette med ufrivillig barnløshet, men snart er akkurat det forbi håpes det og heies det på!

Et barn er på veg :Heartbigred
 
Bekkenet har vært pain siden 4 uker det :p Men hjelper at jeg ikke orker generelt så mye aktivitet. Men er slitsomt. Blir uggen/kvalm på morgenen og om jeg gjør for mye. Luktesansen er så som så, reagerer mest på mannen om han har trent/jobbet. Mest slitsomt nå er at jeg ikke orker så mye som regel. Har energi innimellom, men da må huslige ting og hunden prioriteres.

Huff.. du har vært veldig uheldig med bekkenplagene dine også da [emoji20] er jo veldig tidlig å starte allerede i uke 4... skjønner du må være sliten og lei!
Har en liten vovs jeg også og har så dårlig samvittighet ovenfor han om dagen... jeg dytter han bort fordi han lukter og jeg orker heller ikke de lange turene med han ... stakkar [emoji20]
 
Jeg er konstant kvalm og får i meg lite mat! Kaster ikke opp så mye, men skulle nesten ønske jeg gjorde det dersom det lindret kvalmen litt! Har evigvarende metallsmak i munnen og puppene er ganske så ømme! Begynt å få litt vondt i korsryggen! Murringene er litt av og på!

Skjønner godt det er virkelighetsfjernt ja! Er jo et lite mirakel dere har på vei[emoji173]️

Jeg er også de siste dagene vært kvalm hver dag. I går så var jeg skikkelig dårlig! Kastet opp og fysj.. håper jeg ikke får igjen den dagen[emoji40]

3 dager igjen til TUL [emoji173]️[emoji173]️[emoji7][emoji1317]
 
Hold ut nå! Ikke mange dagene til ul!

Syns du er flink jeg. Er ikke noen dans på roser dette med ufrivillig barnløshet, men snart er akkurat det forbi håpes det og heies det på!

Et barn er på veg :Heartbigred

3 dager igjen [emoji1317][emoji33][emoji173]️ grugledes!
 
Jeg er også de siste dagene vært kvalm hver dag. I går så var jeg skikkelig dårlig! Kastet opp og fysj.. håper jeg ikke får igjen den dagen[emoji40]

3 dager igjen til TUL [emoji173]️[emoji173]️[emoji7][emoji1317]

Jeg var heldigvis i ganske god form igår!! Fikk i meg tre måltider[emoji7][emoji7] idag er kvalmen litt mer tilbake!!

I know!! 3 laaange dager!! Gruer meg!!
 
Jeg var heldigvis i ganske god form igår!! Fikk i meg tre måltider[emoji7][emoji7] idag er kvalmen litt mer tilbake!!

I know!! 3 laaange dager!! Gruer meg!!

Grugleder meg! Skal bli godt å få ett svar... Jeg kommer nok til å fortsette med UL annen hver uke til uke 12-13. er helt sinnsykt men om jeg mister vil jeg ha det ut så fort som mulig [emoji43] vil ikke oppdage i uke 12 at jeg mistet i uke 8[emoji43] det er min store frykt! [emoji27]
 
Grugleder meg! Skal bli godt å få ett svar... Jeg kommer nok til å fortsette med UL annen hver uke til uke 12-13. er helt sinnsykt men om jeg mister vil jeg ha det ut så fort som mulig [emoji43] vil ikke oppdage i uke 12 at jeg mistet i uke 8[emoji43] det er min store frykt! [emoji27]

Må ha fler TUL jeg også!! Jeg tenker å ha en i uka etter påske, ca 3 uker etter denne! Og så i uke 12/13!

Enig i et at det skal bli godt å få et svar, men er så redd for at det ikke skal være hjertelyd!!!
 
Må ha fler TUL jeg også!! Jeg tenker å ha en i uka etter påske, ca 3 uker etter denne! Og så i uke 12/13!

Enig i et at det skal bli godt å få et svar, men er så redd for at det ikke skal være hjertelyd!!!

Godt vi er like «gale» begge to med tanke på UL[emoji85]

Men, når man har så mye symptomer og kvalme, skal det vel en del til for at det ikke er hjertelyd? Eller kan faktisk kroppen tro den er gravid og gi så sterke symptomer? [emoji848]
 
Back
Topp