Min ultralyd

VenterNr3

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Jeg var også på ultralyd i går, og nå håper jeg den negative trenden har snudd for jeg så ett nydelig bankende hjerte og en bitteliten reke som lå og sprellet som bare det:happy093:love7:love7:love7 Ble målt til 9+3(var 9+1), plommesekken var der, morkaken lå fint til og alt var bare velstand. Jeg er så glad at jeg holder på å sprekke! To uker til neste ultralyd, så nå skal jeg kose meg med lykkefølelsen før bekymringene sikkert starter igjen til uka:smiley-ashamed008

Så deilig og gratulerer! Var på ul når jeg var 7+3, og skal igjen når jeg er 11+ , gleder meg som en unge!

Så godt å se at det er flere av oss som har gode nyheter! Vanvittig deilig å få bekreftet at alt er greit, så får man leve på det i noen dager i hvert fall :)

Så godt å høre! Har vært så alt for mye trist her inne i det siste, så jeg har ikke klart å glede meg skikkelig. I dag er det min tur til ul. Er 11+5 i dag. Hurra :gen014

Takk! Ja, vi gjør det. Jeg er kjempe lykkelig! Klarer ikke helt å senke skuldrene enda, pga MA da fosteret var 12+3, men det er heldigvis bare en bittebitte liten sjangs for at det vil skje igjen. Gleder meg til vi begynner å kjenne liv jeg:Heartbigred

Så deilig, gratulerer!

Å så utrolig herlig, jeg har såååå lyst å dra selv <3 Jeg greier liksom ikke helt å tro at det er noe inni der, å når folk gjennomskuer at jeg er gravid og alt greier jeg ikke å se hvorfor :p drar nok om ikke så alt for lenge :p

Back
Topp