Min ultralyd! :)

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Da er jeg endelig kommet hjem og kan få oppdatert dere snupper :-)

Jeg må tilbake igjen om 3 uker, for lille tilsvarer ikke mer enn  15+4 dager i følge UL'n i dag. Så vi fikk ikke sjekket hode eller hjertet ordentlig.
MEN, grovt oversett ser alt normalt ut. :-) Morkaka ligger veldig langt nede, så den må vi følge litt med på også. 

Når det kommer til magefølelsen og kinesiskfødselskart stemte det ikke, for inne i magen ligger det en liten GUTT! En liten bedagelig kar ser det ut som. <3
Så den eneste som stemte var natrontesten.. :-)

Gled dere til UL  jenter, det er helt fantastisk!  Gleder meg til en ny en 18. April :-)

Awww :) Så herlig da! Gleder meg til ordinær UL jeg også. Ikke lenge til egentlig, 12. april, men føles som en evighet. 

grattis med gutt i magen =)

Gratulerer med gutt i magen. Gutter er flott!! Her kommer den tredje:-)

ser ut til at dette blir en gutte mnd hehe:) gratulerer så mye.

her i magen tror jeg det er en gutt:)

Gratulerer:)

Gratulerer så mye med gutt :D Så gøy at de kunne se kjønnet allerede, kanskje det er et håp for meg også :D Har time i dag :D

Takk jenter. :D
Ul er like fantastisk hver gang <3

Kan se ut som om september 2012 er en guttemnd ja. ;-)
Blir spennende å se hvordan ting ligger ann etter alle har vert. :-)

Sjokolademonster skrev:
Gratulerer så mye med gutt :D Så gøy at de kunne se kjønnet allerede, kanskje det er et håp for meg også :D Har time i dag :D

Var ikke vanskelig å se her vertfall. For vi såg tissemannen stakk ut mellom bena på han :P

Lykke til på UL! :D Oppdater oss! :)

Gratulerer så mye med en liten gutt i magenVi skal på UL samme dag vi da, den 18 aprilGleder meg veldig!

Så moro! Grattis med gutt :-) ser navnet er klart allerede og :)

Fru H skrev:
Så moro! Grattis med gutt :-) ser navnet er klart allerede og :)

100% sikker er eg ikkje.. :) Men alltid likt Emilian, men ville ha dobbeltnavn, og når eg såg vetle i dag dukka Noah opp :) 

Gratulerer med en liten gutt i magen:) Utrolig gøy med ul og hilse på de små i magehuset.
 Hvor mange uker trodde du selv du var nå?

Lille kråka skrev:
Gratulerer med en liten gutt i magen:) Utrolig gøy med ul og hilse på de små i magehuset.
 Hvor mange uker trodde du selv du var nå?

Ut i fra forige mens skulle jeg ha vert 17+2 i dag. Men ut i fra mine beregninger og EL stemmer det godt at jeg er rundt 16 uker nå :-)

Gratulerer med gutt i magen!
Såå spent på ul, og regner med tiden frem til det går veldig fort.. Skal ha besøk hele påska, og har ul rett over påske, så det blir braaa ;D

Gratulerer med en liten prins i magen :))

Gratulerer med gutt i magen :)

Back
Topp