Min ul i dag...

Mamalou

Elsker forumet
Både jeg og gyn hadde regna ut at jeg skulle være rundt 7 uker nå og skulle komme til ul pga tidligere hendelser i forb med graviditet. Ble litt skuffa og litt engstelig når han mente jeg var 5, max 6 uker[&o] Men han mente eggløsningen min kunne være kommet senere og han lurte på at han ante hjerte slo. Skal tilbake den 22. Kommer til å bli lang venting frem til da[&o]

Uff, det var jo trasig da.. å bli flytta sånn.. [8|] Får håpe tiden flyr fremover da! [;)]

Det fikk jeg beskjed om også, fikk beskjed om at jeg max var i femte uke, neste gang jeg kom stemte det at jeg var i syvende uke som jeg sa:) Så kan hende det er akkurat i grenseland som det var med meg:)

ORIGINAL: mariac84

Det fikk jeg beskjed om også, fikk beskjed om at jeg max var i femte uke, neste gang jeg kom stemte det at jeg var i syvende uke som jeg sa:) Så kan hende det er akkurat i grenseland som det var med meg:)

Virkelig?? Det var skikkelig godt å høre altså[:)] Fikk litt uggen følelse i dag, men nå steg håpet om at frøet har vokst til neste gang.

Jepp!Jeg ble skikkelig deppa på første ul når han sa det, for var sikker på når jeg ble gravid. Dette var på en tirsdag, og fredagen samme uke dro jeg på privat UL og da var fosteret i rute;)Så er ikke mange dagen alltid som skal til:)

Back
Topp