Min ukestreningsplan!

*Idapjus*

Forelsket i forumet
Her har slankingen begynt for fult! Og jeg vil jo vise dere min treningsplan for denne uka!! Kanskje det er noen som ha rlyst å hive seg på [:D]

Mandag: Zumba 60 min etterfulgt med yoga flyt.
Tir: Aerobic etterfulgt styrke stor ball
Ons: Zumba etterfulgt body balance
Tors: Egentrening etterfulgt styrke 30 min
Fre: Zumba 60 min etterfulgt body balance 60 min!!!

Ser SYKT frem til denne suuuper UKA! :D

Helgen må jeg ta meg fri da gubben jobber [:D]

Om 4 uker begynner jeg på grete roede! Og jeg har bestemt meg for å gå ned ikke 10 som planlagt, men 13 kg!!! [:)] Hpåer det går fort!!![8D]

Noen andre som er like gira på treningen om dagen? [:)][:)][:)]

trener du Zumba hjemme eller i trenings studio?? men dere begge ser jo knall flotte ut, så så strenge treningsprogrammer trenger dere vel ikke??? (dere som i dørti og idapjus, siden det er bare dere som har skrivd i tråden til nå...hehe)[;)]

ORIGINAL: BelleHelene

Wow! Den var uken sin det. Kanskje litt mye å trene fem dager etterhverandre? Når man er i startfasen altså.

Jeg trener tre dager i uken, og det mere en nok. Blir det for mye, er det lett å gå lei. Plutselig er lettere å skulke en dag eller to. Som fort blir flere[8D]

Og nå det er sagt, jeg syns ikke det er moro trene[:-]   Det er kun en nødvendighet[X(]

Jeg er ikke i startfasen.. :)

Nå har jeg vært treningsnarkoman og trent hele 8 timer hver dag siden jeg var 13 år.. Gjorde ikke noe annet enn trening etter skolen. Venner var ingen interesse for meg. FOTBALL 24/7 og spilte på juniorlandslaget divisjon * [:D]

Vet hva jeg går innpå :) Jeg ELSKER Å trene! ELSKER! Så at jeg har prøvd meg på dumme dietter tidligere er bare teit. Gete roede blir noe annet.. DEt er jo forbedring av matvaner og livsstil [:)]

Hårballen - Jeg trener zumba på treningssenter :) Har nettopp bestilt kinect zumba til x-boxen også. Så da kan jeg trene det her hjemm e når sambo har kveldukejobbing [8D]

Back
Topp