Min tur...

Så bra at det gikk fint!!

Jeg hadde en stor blødning forrige uke. Fikk komme på UL på sykehuset samme dag. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig var spontanabort, me hjertet fortsatt slo på baby.
Fikk time i går igjen, 1 uke etterpå, og alt såg fint ut! Så det kan faktisk blø og gå helt fint! Jeg hadde ingen tro på at dette kunne gå fint, men jammen meg gikk det bra med mini! Jeg har konstante murringer og tenker at "nå faller det ut" men det skjer ingenting :wideyed:
Skremmende med disse blødningene :arghh:

hurra hurra! Hvor langt er du på vei?:smiley-bounce012

Så bra at det gikk fint!!

Jeg hadde en stor blødning forrige uke. Fikk komme på UL på sykehuset samme dag. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig var spontanabort, me hjertet fortsatt slo på baby.
Fikk time i går igjen, 1 uke etterpå, og alt såg fint ut! Så det kan faktisk blø og gå helt fint! Jeg hadde ingen tro på at dette kunne gå fint, men jammen meg gikk det bra med mini! Jeg har konstante murringer og tenker at "nå faller det ut" men det skjer ingenting :wideyed:
Skremmende med disse blødningene :arghh:
Æsj, hater at alt kan være normalt og alt kan være dårlig :wtf: Bra du fikk time fort og fikk se at alt er bra :Heartred Ingen følelse er bedre enn det!!

Tuusen takk :Heartred Dere er gode å ha!!
- Skal tilbake den 9.juni. Da er jeg 8+4 :)

Back
Topp