Min tur :)

Så moro! Da er det håp for oss andre også! Masse lykke til :D

• Liker
Reactions: BMC
Riene er blitt sterkere, kommer ca hvert 3-4 minutt og varer i underkant av 1 minutt :) såååå spent på fødselen nå! Og på å få møte lillegutt <3

Litt misfarga fostervann nå, brunlig på fargen, så skal inn på sykehuset for sjekk.

Vvæææææ så spennende!

• Liker
Foreløbig innlagt, litt feber så de har tatt blodprøver for å sjekke infeksjon. De vurderer å sjekke åpning og da riene er såpass regekmessig :)

lykke til :D
og ja - tisselaken er gull ^^ håper ikke det starter med vannavgang i sengen denne gangen og, det var jo så stress, lå og "svømte" en lørdag morgen sist jeg fødte xD

• Liker
Sendt gubben hjem, og fått en stikkpille i håp om at jeg får sove litt. Begynt med antibiotikakur pga det misfargete fostervannet. Fortsatt ingen åpning :/ blir nok satt på noe for å få fortgang i sakene i morgen om det ikke tar seg opp i natt.. Go natt jenter <3

Sendt gubben hjem, og fått en stikkpille i håp om at jeg får sove litt. Begynt med antibiotikakur pga det misfargete fostervannet. Fortsatt ingen åpning :/ blir nok satt på noe for å få fortgang i sakene i morgen om det ikke tar seg opp i natt.. Go natt jenter <3
Masse lykke til :) blir spennende å høre hvordan det går :D

Har jævli ondt i alle fall! Gud, og det her gjør man frivillig????

Blæh, ingen søvn og virke som rien dabbe av nu :(

Blæh, ingen søvn og virke som rien dabbe av nu :(

Huff ikke noe artig det der man blir såå sliten :/ her har jeg begynt å få rier igjen regelmessig så si vært 15min håper det tar seg opp etter man har fått frokost for er så kvalm :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ska dusje og spise frokost her og, satse på det tar sæ opp igjen :)

Back
Topp