Min tur?? :/

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Er innlagt på sjukehuset med rier :/ Ingen åpning og livmorhalsen er lang, men riene kjem ofte og er kraftige :/ Fått lungemodningssprøyte og riehemmande (den som byrjar på t)....

Oioi!
Krysser fingrene for at de får stoppet det, ikke heeeelt enda lille venn!
Vi roer oss med at er det tid for lille vennen å komme ut nå, så er dere begge i de beste hender!
Lykke til!

Oioi!
Krysser fingrene for at de får stoppet det, ikke heeeelt enda lille venn!
Vi roer oss med at er det tid for lille vennen å komme ut nå, så er dere begge i de beste hender!
Lykke til!

Takk :) Fekk sova i to timar før det byrja å ta seg opp igjen :/ Meir riehemmande og smertestillande + ein infeksjon i kroppen... Satsar på dei klare å stoppa alt. Er fortsatt for tidleg å få i veke 33.

Lykke til! Hvordan er livmorhalsen nå?

Lykke til! Hvordan er livmorhalsen nå?

Dei har ikkje sett på den enno - eg har vestibulitt og vaginisme slik at dei prøver å venta mest mogleg med slike undersøkelsar. Legen kjem innom på visitt snart, så får vel kanskje ein undersøkelse da.

Uffda... Håper de har fått stoppet det og at baby blir i hulen sin litt til... Masse lykke til til dere :-)

Åjåj, masse lykke til. Håper de klarer å stoppe riene en stund til da. Hvor langt er du på vei?

Masse gode tanker til deg!! :)

Åjåj, masse lykke til. Håper de klarer å stoppe riene en stund til da. Hvor langt er du på vei?

Masse gode tanker til deg!! :)

Takk takk :) Er 33 veker i dag.

I følge gyn min så er babyene ferdig da, de mangler bare litt fett på kroppen. Krysser fingrene for at alt går knirkefritt. Masse klem :)

Håper de klarer stoppe det :) styrer fælt disse februar-babyene synes jeg!

Masse lykke til :-) håper de får stoppa det da :-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Takk :) Føle meg no veldig "stor"!! På under 6 timar har eg klart og spy OG bæsja meg ut to gonger!! (Sorry) Må vera ein rekord?

Ååh lykke til! For håpe de får stoppet det så babyen for vokse og kose seg litt til i magehulen sin.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Aiai, får håpe de klarer å stoppe det da! Er tidlig med uke 33, men hadde du komt til uke 34 så stopper de ikke fødselen.. Masse lykke til og håper den lille holder seg inbe en god stund til! ;)

Oi er det infeksjonen som gjør det kanskje? Du er bare en uke fra å ikke få riedempende og la fødsel bare skje, så om det blir fødsel så er baby ganske klar. Dette går bra vettu :)

Back
Topp