Min tur

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
Ja, da var det min tur til å spotte:( og jeg som endelig hadde begynt å roe meg med bekymringene fordi kvalmen var kommet for alvor! Har ul på tirsdag, men det virker jo som en hel evighet til nå:/ Oppdatering: ringte privat klinikk og fikk ul et kvarter etterpå. Og jeg fikk se en liten reke med bankende hjerte:) han sa at når man kunne se hjertet slå nå, så var det over 90% sjans for at det kom en levende baby ut om 7-8 mnd:) men Cysten jeg hadde på eggstokken hadde sprukket, og mulig det gav blødningene. Så nå er jeg super letta, og 900 kr fattigere! Men det var verd hver eneste krone;)

velkommen til min verden! blæ.. hater spotting!!!!!!!!!
men kvalmen har kommet her i dag for min del., godt og vite at jeg har litt symptomer på graviditeten! hvor langt er du på veg?

Jeg er 6 + 5! Skikkelig ekkel følelse det her! Vil liksom finne ut om alt er bra med en gang!

Da har jeg vært på privat ul! Fikk se et bittelite hjerte slå:)!!!! Dette var vedt hver eneste krone!!!! Kjempe lykkelig nå:)

å så heldig du er som fikk komme ås kjapt inn, og bli beroliget så fort og med sååå fine nyheter da :)

Gleder meg til ul på tirsdag for regner med vi får se et bankende hjerte da :) Og da skal jammen meg jeg og begynne å slappe av ;) Tusen takk for at du deler!

ååå. så deilig å se hjertet banke da   Da går d an å senke skuldrene litt igjen.

Så bra at alt var fint! Jeg spotter også litt, men venter og ser litt før jeg gjør noe.

Da er du et bevis her inne på at spotting kan gå fint og likefullt resultere i en levende baby :-) 

Så flott at hjerte banket <3 Ingen ting er bedre enn det :)

Back
Topp