Min tur...

PappantilAaron

Andre møte med forumet
Har offessielt blitt alenepappa. Blir lite med han i begynnelsen, men mer når han blir større. EX-konemor og jeg skal til megling. Har skjønt i fra det jeg har lest her at pappsn ikke får så mye i starten. Starten på nytt liv. Sjitleit, men sånn er det :-(

Huff så trist da.. Og jeg må si det er overraskende at du får omsorgen. Men du blir sikkert en god alenepappa!
Og man får mye hjelp og stønader, du har akkurat samme rett som en mor. Lykke til, håper det løser seg og går bra for dere. Sender dere en stor GOD klem!

uff, det hørtes ikke noe særlig ut [:(] håper du får møtt sønnen din ofte allikevel, selv om det kanskje ikke blir mye overnattinger i starten.. satser på at dere får en god ordning på meklingsmøte. lykke til! [:)]

ORIGINAL: happymeg

uff, det hørtes ikke noe særlig ut [:(] håper du får møtt sønnen din ofte allikevel, selv om det kanskje ikke blir mye overnattinger i starten.. satser på at dere får en god ordning på meklingsmøte. lykke til! [:)]

Takk, håper det samme :-)

vet ikke hvordan disse reglene fungerer,bare at mor har mest tid ihvertfall i starten med barnet om jeg ikke husker feil. men lykke til på meklingsmøte[:D]

ORIGINAL: happymeg

signerer denne.

Samlivsbrudd er alltid trist. Håper dere finner en god løsning og at dere klarer å samarbeide bra selv om..

Nei så trist[:(]
Håper du får komme å se han på dagtid da

Uff, så trist da[:(] Har dere vært gift lenge?

Så trist da! Håper dere får til en god ordning, og at dere klarer å samarbeide bra.

åh, her missforsto jeg litt fordi det var litt "dårlig formulert", beklager! 

Uff, det er leit å høre! Ikke noe gøy å gå fra hverandre rett etter babysen er født. Men er jo ikke alltid en har herredømme over hva som skjer. Håper at dere får en grei meklingstime og at dere greier å samarbeide om babysen på en ok måte!! Viktig for barnet, det!!!

LYKKE TIL!!![;)]

:(

så trist da..... håper dere får til en ordning som er best for barnet...

Hei :-) Er ikke så mye her inne, det skjer masse. Ex har hatt et "forhold" å vil til han nå (ikke sex ennå). Blir ingen måte å ordne på dette forholdet (hadde håpa det). Alt som betyr noe nå er å være sams på en måte så vi kan bli enige om sneipen. Lite søvn å lange dager, men alt for sneipen. :-)

Back
Topp