Min tur

Saol*

Betatt av forumet
Da er det min tur å flytte ut herfra[:(] Gikk på do å der va det friskt blod på papiret[:(][:(] Har sykt vondt i magen og blør mye. Akkurat som sist SA. Trodde virkelig ikke dette skulle skje med meg en gang til[:(][:(] Føler det er noe galt med meg..Men uansett vil jeg takke for meg og ønske alle dere andre gravide LYKKE TIL videre[:)] Dere kommer til å bli en fantastisk gjeng[:)]

å neeeeeeeeeeeeeei[:(][:(][:(]

...har ikke ord[:(]så ufattelig trist[:(]

håper virkelig det ikke stemmer, at det bare er en vanlig blødning, jeg krysser alt jeg har for det

sender over masse gode klemmer og varme tanker

ORIGINAL: kobberø

håper virkelig det ikke stemmer, at det bare er en vanlig blødning, jeg krysser alt jeg har for det

Er desverre 100% sikker på at dette er en SA[:(] Men har heldigvis en fantastisk samboer og sønn som er der for meg[:)] Kommer til å prøve på nytt så snart vi kan..Hadde sååå lyst å være her på April[:(][:(]

ORIGINAL: kobberø

Sign! [:(]

huff, kjempetrist[:(][:(][:(] sender deg en varm klem

Å nei, så trist[&o][:(] 

Gode klemmer sendes din vei[:)]

ORIGINAL: Jordbærjente

[:(]

ORIGINAL: Frk.Hønemor

ORIGINAL: Jordbærjente

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Neeeeeeeeeeeiiiiiii!!!! [:(][:(][:(]

Det var VELDIG trist å høre! Er så redd for at det skal skje selv... er på utkikk etter blod hver gang jeg er på do. Føler med deg! Stor trøsteklem

nei nei nei. huff så trist. Teite kroppen som gjør sånne ting. Masse lykek til videre. Snart sitter spiren i 9 mnd. trøsteklem

Back
Topp