Da var vi kommet oss hjem fra oul og er så lettet og glad. Alt så fint ut med lille, ingenting som ikke var normalt.
På slutten så hun etter kjønnet og føler meg så utrolig heldig, inni magen ligger mest sannsynelig ei lita jente
Så nå får vi faktisk en av hver
Vi har jo snakka om at det hadde vært stas uansett hva det blir, for gutter er jo bare fantastiske , men begge har samtidig ønsket seg ei jente, så her går jeg bare å smiler.
I frykt for at hun sa feil, for hun sa, «ja her ser det ut som en jente, men jeg tørr aldri garantere dette». Sist så vi en tut og var helt sikrepå gutt, dere som ventet(r) jenter, var dere helt sikre? Merker jeg er litt redd for å kjøpe inn noe rosa.
Ble satt to dager tilbake så er 19+0 i dag og ny termin er 3 des
På slutten så hun etter kjønnet og føler meg så utrolig heldig, inni magen ligger mest sannsynelig ei lita jente
I frykt for at hun sa feil, for hun sa, «ja her ser det ut som en jente, men jeg tørr aldri garantere dette». Sist så vi en tut og var helt sikrepå gutt, dere som ventet(r) jenter, var dere helt sikre? Merker jeg er litt redd for å kjøpe inn noe rosa.
Ble satt to dager tilbake så er 19+0 i dag og ny termin er 3 des