Min tur til OUL

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Da var vi kommet oss hjem fra oul og er så lettet og glad. Alt så fint ut med lille, ingenting som ikke var normalt.

På slutten så hun etter kjønnet og føler meg så utrolig heldig, inni magen ligger mest sannsynelig ei lita jente :D Så nå får vi faktisk en av hver :D :D :D Vi har jo snakka om at det hadde vært stas uansett hva det blir, for gutter er jo bare fantastiske , men begge har samtidig ønsket seg ei jente, så her går jeg bare å smiler.

I frykt for at hun sa feil, for hun sa, «ja her ser det ut som en jente, men jeg tørr aldri garantere dette». Sist så vi en tut og var helt sikrepå gutt, dere som ventet(r) jenter, var dere helt sikre? Merker jeg er litt redd for å kjøpe inn noe rosa.

Ble satt to dager tilbake så er 19+0 i dag og ny termin er 3 des :D

a04bbb39eb63aaff3b199d619c25c6e0

Åhh... Gratulerer ❤️ Er nok jente, de er vel omtrent pliktig til å si de ikke kan garantere det :)

Gratulerer så mye med ei fin lita jente :-)
Da jeg var på oul og spurte om kjønn, sa hun umiddelbart at dette blir ei jente. Hu så ikke "nedom" engang, så hun hadde nok sett det litt tidligere i undersøkelsen . Tvil var det iallefall ikke :-)
Fikk dere prøve å se selv eller?

Gratulerer så mye med ei lita jente :D

Gratulerer så mye med ei lita jente :D

Gratulerer så mye med ei fin lita jente :-)
Da jeg var på oul og spurte om kjønn, sa hun umiddelbart at dette blir ei jente. Hu så ikke "nedom" engang, så hun hadde nok sett det litt tidligere i undersøkelsen . Tvil var det iallefall ikke :-)
Fikk dere prøve å se selv eller?
Nei det var ikke så lett å.se, seøv om jeg halvveis prøvde å se underveis i undersøkelsen ;)

gratulerer med ei lita jente :) På oul med mini var det absolutt ikke tvil.. der sa jordmora at hadde hun hatt åpen munn kunne hun sett rett ut igjen :P Selv skal vi på oul på fredag, er spent på om mikro er like villig til å vise seg som mini var :P

Gratulerer :D
Hos meg var det overhodet ingen tvil alle 3 gangene det var gutt. De var vel ganske sikre med datteren min også, selv om jeg ikke klarte å se det selv.

Gratulerer med jente :) hos meg sa hun at det ser ut som en jente og at hun ikke kan garantere, vi så det ganske tydelig selv og men.. Søskenbarne mitt var på 3 ul i svangerskapet, alle viste jente... Men ut kom en gutt :P så kjenner jeg er litt tilbakeholden med å handle bare rosa..

Gratulerer med jente :) hos meg sa hun at det ser ut som en jente og at hun ikke kan garantere, vi så det ganske tydelig selv og men.. Søskenbarne mitt var på 3 ul i svangerskapet, alle viste jente... Men ut kom en gutt :P så kjenner jeg er litt tilbakeholden med å handle bare rosa..
Ja det er nettopp det jeg er litt forsiktig med. Men, nå har vi myye vi kan bruke igjen fra forrigemann, så har heldogvis mye nøytralt allerede :)

Back
Topp