Min tur til bekymring

Sfidante

Glad i forumet
Junilykke2018
Fikk et kveldsopphold på sykehus med litt intravenøs veske, blodprøver og ul. Alt så superfint ut, lille bevegde på seg og hjerte slo og målt til 9+4. Men idet jeg kom hjem ringte sykehuset: Hei, du må komme inn imorgen for ny ul, hcg-nivåene dine er altfor høye til hvor langt vi målte deg.
- Javel, sier jeg, hva tror du det kan være?
- Vanskelig å si, men vi må bla. sjekke at det ikke er svangerskap utenfor livmoren.

Altså, jeg fatter det ikke... Noen som har opplevd dette? Lykke til med å sove inatt liksom!

Fikk et kveldsopphold på sykehus med litt intravenøs veske, blodprøver og ul. Alt så superfint ut, lille bevegde på seg og hjerte slo og målt til 9+4. Men idet jeg kom hjem ringte sykehuset: Hei, du må komme inn imorgen for ny ul, hcg-nivåene dine er altfor høye til hvor langt vi målte deg.
- Javel, sier jeg, hva tror du det kan være?
- Vanskelig å si, men vi må bla. sjekke at det ikke er svangerskap utenfor livmoren.

Altså, jeg fatter det ikke... Noen som har opplevd dette? Lykke til med å sove inatt liksom!
Oi! Så merkelig beskjed å få da! Ja prøv å sov liksom! Hørtes da merkelig ut. Hcg nivå er jo så forskjellig fra person til person. Satser på at alt er like bra i morgen og at den lille i magen er der den skal ❤️ De så vel på ul at den lå i livmoren?:rolleyes:

Ja, det som er så merkelig, Smokk@. Legen sa klart og tydelig og pekte på skjermen «her er livmoren, og her er fostersekken og der ligger fosteret». Gravid med to da eller? En utenfor og en inni?

Ja, det som er så merkelig, Smokk@. Legen sa klart og tydelig og pekte på skjermen «her er livmoren, og her er fostersekken og der ligger fosteret». Gravid med to da eller? En utenfor og en inni?
Kan jo ikke ha vært edru :wideyed: Det er det rareste jeg har hørt.. når skal du dit i morgen? Lykke til ❤️ Jeg vet det går bra :)

Så merkelig!! Uhørt å gi en sånn beskjed på det tidspunktet.. dersom hastesak, så burde du fått retur med én gang! Håper virkelig de tar feil, og at de beklager seg! Masse lykke til:Heartred

Nei, spurte ikke om det. Burde ha gjort det..

Du får nok beskjed om det i morgen. Men er det vanlig at hcg blir veldig forhøyet ved svangerskap utenfor livmoren? Har for det meste lest om for lav stigning? Men uansett veldig rart, hvem utførte UL? [emoji15] håper alt går bra, og mest sannsynlig gjør det det i og med at de så liv på UL [emoji173]️ stor klem og lykke til

Men så merkelig. Noen produserer mer helt enkelt. Jeg hadde høyt så de tok test for Downs og det kom jo tilbake negativt såklart. Han er en perfekt og normal 1 åring i dag :)
Men det er jo bra de tar deg inn igjen og sjekker opp det som kan sjekkes.
Masse Lykke til!!

Sovna ganske fort igår pga postafen, men så kom sambo hjem halv-fire og fra da har jeg liggi å vridd meg. Hater nemlig alt som har med andre enn sambo og min fiffi.. Hadde bestemt meg for at tul skulle jeg ikke ha, men ser ut som jeg får det to dager på rad.

Ringte avdelingen nå for å få dagens lege til å komme med en "second opinion", så håper han/hun ringer meg snart. Hcg var forøvrig på 147.000, noe jeg leser som normalt.. Takk for støtte folkens, vi får se hva som skjer videre [emoji5]

Sovna ganske fort igår pga postafen, men så kom sambo hjem halv-fire og fra da har jeg liggi å vridd meg. Hater nemlig alt som har med andre enn sambo og min fiffi.. Hadde bestemt meg for at tul skulle jeg ikke ha, men ser ut som jeg får det to dager på rad.

Ringte avdelingen nå for å få dagens lege til å komme med en "second opinion", så håper han/hun ringer meg snart. Hcg var forøvrig på 147.000, noe jeg leser som normalt.. Takk for støtte folkens, vi får se hva som skjer videre [emoji5]
Lykke til i dag ❤️ Be om å få en edru lege iallfall. Gleder oss til å høre hvor fint det gikk etterpå :)

Veldig merkelig da !! Masse lykke til idag, håper det er som det skal :)

Da var alt ok, utvendig ultralyd idag [emoji173] takk gud! Legen igår som har blingsa? Er iallefall ikke like forbanna lengere...

Hjelpes for et styr! Også en sånn beskjed på kvelden :o blir jo ikke mindre hysterisk gravid da xD Godt det var i orden.

Back
Topp