Min tur med uvi

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Tror jeg har fått uvi, har vondt i magen, brenner / svie underlivet. Og nå begynte å svi mye når går på do. Tisser masse selv om sliter med å få drikke i meg. . Er litt slapp, feber følelse. Føler blir forkjølet og.

Uff trengte det og ved siden av kvalme oppkast og hodepine.

Anbefaler appelsinjuice, og få behandling raskt :) ikke noe å gå med, spesielt som gravid. God bedring!

Takk jenter, må nok kontakte han i morgen. . Fin kombinasjon kvalme og svie nede. Føler jeg får alt det ikke koselige i svangerskapet. :wacky::wacky:

Ja da ble det påvist uvi, skal også sende til laboratorium for å se nærmere. Venter på gyn nå om skal få medisin i dag eller vente på svare fra lab.

Ja da ble det påvist uvi, skal også sende til laboratorium for å se nærmere. Venter på gyn nå om skal få medisin i dag eller vente på svare fra lab.

Livet er ikke rettferdig asså! Synes du godt kunne fått sluppet det der oppå alt :( :Heartpink

Livet er ikke rettferdig asså! Synes du godt kunne fått sluppet det der oppå alt :( :Heartpink
Noen ganger så er den ikke. Føler det fleste ting får jeg. Uff. . Nå har fått selexid, gruer meg å starte på den, pga kvalmen men det får gå som det går. :)

Hos meg ble uvi til nyrebekkenbetennelse fortere enn jeg fikk snudd meg! Håper selexiden tar det for deg :) Ikke godt!

Back
Topp