min tur igjen

vannmann 87

Glad i forumet
kan nå først oppdatere litt her i fra. lille mann begynner å bli stor. han fikk sin første tann på nytt års aften (bedre sent enn aldri) krabber over alt. og har så vidt begynt å reise seg opp på knærene over lekekassen. helsesøster var ikke fornøyd med vekten hans og vi må nå gi han tre grøtmåltider for dagen med en klatt med smør i. og olje i middagen hans. men ellers er han frisk og rask og aktiv [;)]

så kommer bomben. var hos legen for ikke så lenge siden. trodde jeg hadde fått influensaen. dårlig og slapp. men nei da. han begynte å grave å spørre om alt mulig. så resultatet er at vi skal ha en ny:

BABY [;)]

kom først som et lite sjokk men er nå begynt å bli vant til tanken. eneste problemet er at ingen vet hvor langt jeg er på vei. pga at jeg har fått mensen igjen etter jeg fikk lille mann.
da var det oppdatert fra min side. håper det står bra til med alle sammen her inne [:D]

ÅÅååååååhh, gratulera so mykkje![:D] så gøy! *misunnelig*
E du glad for da eller? Kos deg :)

ORIGINAL: Ariel86

ÅÅååååååhh, gratulera so mykkje![:D] så gøy! *misunnelig*
E du glad for da eller? Kos deg :)

vel vi ville jo ha en til. kom som et sjokk for så tidlig. men min mann var i ekstase. og må innrømme at jeg er ganske glad for det jeg og. i hvert fall når det sank inn [;)]

gratulerer så masse! Blir spennende å høre hvor langt du er på vei[;)]

gratulerer så masse med ny baby..

Spent å se hvor langt du er på vei da[:D]

ORIGINAL: mirakelbarn

Gratulerer så mye :) :)
Håper du får et flott svangerskap :)

Gratulerer med ny spire [:)]

Gratulerer! Så koselig da [:D]

ORIGINAL: Wenkem

gratulerer så masse! Blir spennende å høre hvor langt du er på vei[;)]

Så koselig. [:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Gratulerer så mye[;)] Skal du på tidlig ul for termin?

Høres ut som om gutten din har det supert. Grattis med første tann og krabbing.[;)]

ja legen har sendt inn til kk at jeg skal inn for sjekk. så blir spennende [;)]

Gratulerer så mye [:D] du må jo nesten bytte nicket ditt da til tre barns mor [:D][:D][:D] hihi...

Gratulerer sååå mye da! [:D] Spennede å høre hvor kangt du er på vei [;)]

Ååå så koselig! Gratulerer så mye! [:D]

Gratulerer så mye!!![:D]

Gratulerer såååå mye!!! Så kjekt da!! [:D][:D][:D]

Gratulerer! Så koselig [:)]

Back
Topp