Min tur i dag :-)

Gertie

Elsker forumet
I dag var det endelig min tur til å skulle på OUL:D Sov kanskje 3timer i natt og var over middels spent på å møte tvillingene :) Vi fikk en veldig hyggelig jordmor! Alt så helt toppers ut, og ble flyttet to dager fram, til 16november :) Tv2 var helt klart en liten prins, mens Tv1 var litt mer beskjeden og ville være en overraskelse ;)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Gratulerer med vel overstått ul og så morsomt med tvillinger. Her gjemte også babyen seg bort på oul så da blir det en overraskelse i november :)

Gratulerer så masse med en prins og en liten hemmelighet :-)

Så spennende da! Godt at alt så bra ut - gratulerer med en liten gutt og hvem det måtte være:)

Gratulerer med gutten og overraskelsen :) Det blir vel en del ultralyder på deg også regner jeg med så kanskje dere får vite det neste gang :)

Gratulerer med to små friske i magen :-D og så spennende med en prins og en overraskelse!! :-) enn så heldig å ha TO små babyer ivente :-)

Gratulerer med flotte babyer i vente!

Gratulerer med gutten og overraskelsen :) Det blir vel en del ultralyder på deg også regner jeg med så kanskje dere får vite det neste gang :)

Blir nok mange flere UL, så er store muligheter for å få vite på ett senere tidspunkt :-)

Så spennende! Da får du jo litt av både det å vite og å vente å se. Gratulerer!

I dag var det endelig min tur til å skulle på OUL:D Sov kanskje 3timer i natt og var over middels spent på å møte tvillingene :) Vi fikk en veldig hyggelig jordmor! Alt så helt toppers ut, og ble flyttet to dager fram, til 16november :) Tv2 var helt klart en liten prins, mens Tv1 var litt mer beskjeden og ville være en overraskelse ;)

ååå, jeg har tenkt mye på deg og lurt på hvordan det går med deg og magen :) kjempemorsomt å komme inn å se oppdatering fra oul :) gratulerer med en prins og en hemmelighet <3

ååå, jeg har tenkt mye på deg og lurt på hvordan det går med deg og magen :) kjempemorsomt å komme inn å se oppdatering fra oul :) gratulerer med en prins og en hemmelighet <3

Å :) Veldig koselig å høre fra deg! Har tenkt utrolig mye på deg!!!! Håper det går bra med deg?
Tusen takk :)

Å :) Veldig koselig å høre fra deg! Har tenkt utrolig mye på deg!!!! Håper det går bra med deg?
Tusen takk :)

Så koselig å høre :) med meg går det bedre, jeg var veldig langt nede en lang periode, men jeg har kommet meg opp igjen og konsentrerer meg om den flotte gutten jeg har <3 nyter hvert sekund med han, tiden går jo så fort.. Så nå slapper jeg bare av og tar ting som de kommer :) har lagt prøvingen på hylla en stund, veldig godt å få være meg igjen :)

Back
Topp