min tur <3

potetskrell

Betatt av forumet
endelig 12 uker :) har ikke hele tiden gått like fort, men nå ER jeg altså 12 uker på vei! for en deilig følelse.

kjedelig er det at jeg fremdeles er SUPERTØRTT og har masse hodepine. håper det gir seg snart, for jeg trenger jo litt overskudd i hverdagen og. kan ikke ligge på sofaen hele dagen liksom.

har dere det fint da jenter? har kvalme/trøtthet/hodepine eller andre plager sluppet taket nå?

Yeeey,gratulerer!! 
Selv er jeg akkurat 1 uke bak deg ;)

Jeg er ikke like kvalm som jeg var, men STUP trøtt..og igår og idag har jeg hatt veldig vondt i hodet... leste det var vanlig (noe jeg ikke visste).. håper det slipper taket altså..blir skikkelig redusert! Og ikke vil jeg ta noe smertestillende...
Synes dagene og ukene frem til uke 12 går tregt her og,og det hjalp ikke veldig da jeg ble satt tilbake 1 uke og 2 dager på ultralyden :p hehe..

Heidi:) skrev:
Yeeey,gratulerer!! 
Selv er jeg akkurat 1 uke bak deg ;)

Jeg er ikke like kvalm som jeg var, men STUP trøtt..og igår og idag har jeg hatt veldig vondt i hodet... leste det var vanlig (noe jeg ikke visste).. håper det slipper taket altså..blir skikkelig redusert! Og ikke vil jeg ta noe smertestillende...
Synes dagene og ukene frem til uke 12 går tregt her og,og det hjalp ikke veldig da jeg ble satt tilbake 1 uke og 2 dager på ultralyden :p hehe..

huff ja, i går la eg meg kl 21!!! men det er jo ikke så lurt for lå jo våken i 2,5 timer midt på natten :/
jeg har tatt paracet noen dager. er helt forferdelig å gå rundt med hodepine! :(

jeg ble satt tilbake 4 dager tror jeg det var. synes det var mye hehe. men snart er det helg, og snart er helgen over og DA er det din tur :) :)

Litt kvalm og litt trett. Klager slettes ikke da de to foregående graviditetene var preget av kvalme non stop i 9mnd. Akkurat 11 fullgåtte uker i dag, godt med sommer for da blir ikke tiden så lang :)

Gratulerer så masse :) Deilig følelse å nå de 12 ukene :)
Jeg er kanskje litt mindre trøtt nå enn hva jeg var tidligere, holder med en lur nå på dagen. Men er stuptrøtt og sliten, kvalmen har heldigvis blit bedre, men får noen brekninger av og til, når det er lenge siden jeg tok tabeletten.

Håper denne evige trettheten forsvinner! Skal begynne på jobb på torsdag, HAHAHA, og er dautrøtt og sliten! Forstår ikke hvordan det skal gå i det hele tatt..... Ser for meg det blir å gå på jobb å være helt utslitt og ta ut egenmelding og gå hjem å legge meg.

Lagt meg 21.00 2 dager på rad nå,hehe.. veldig deilig! Våkner i 5/6tiden uansett jeg ... :/ og da er det umulig å få sove igjen..blir bra sliten av det! Sikkert derfor jeg får så lett vondt i hodet og.... 

Jeg har vært i ganske bra form hele tiden, men nå i uke 10 har jeg plutselig blitt kvalm på ettermiddagen/kveldene. Snodig! Trodde det bare var i starten man ble dårlig jeg, men jeg har jo vært bortskjemt på den fronten så er ganske uvitende tydeligvis.

Ellers er jeg mindre trøtt og kjenner energien stiger. Har begynt å trene jevnlig igjen og spise litt sunnere etter ferien så det hjelper nok på!

Jeg er og 12 uker idag :-)))) Formen er litt bedret. Var kvalm og oppkast hele døgnet fram til uke 11, nå er jeg kvalmen og oppkast annehverdag, så det kommer seg :-) Har kosa meg med sofaen og fruene på tven i hele dag, litt godt med kvalitetstid med seg selv av og til :-) Syntes tiden har gått kjapt i sommer <3 heldigvis!! skal på ultralyd i morgen og se at alt er bra med lille vackre ><3 kjenne jeg er tryggere at alt er bra jo dårligere jeg er, blir fort bekymret når symptomene er borte.. men er nok helt normalt ;-))>

jippi :) hurra for oss :)
ja sommeren har vel egentlig gått fort. jeg venter på at samboeren skal fikse sesong 8 av fruene til meg, så da slenger jeg meg på sofaen jeg og ;)
så bra at du føler deg bedre. det sies jo at det skal gå over snart heldigvis. er ikke vits i å bli bekymret. heller glede oss til vi kjenner ordentlige bevegelser :)

lykke til på ul! ser du har to jenter fra før :) jeg har en. skal du vite kjønnet denne gangen?

Lykkeliten 86 <3 skrev:
Jeg er og 12 uker idag :-)))) Formen er litt bedret. Var kvalm og oppkast hele døgnet fram til uke 11, nå er jeg kvalmen og oppkast annehverdag, så det kommer seg :-) Har kosa meg med sofaen og fruene på tven i hele dag, litt godt med kvalitetstid med seg selv av og til :-) Syntes tiden har gått kjapt i sommer <3 heldigvis!! skal på ultralyd i morgen og se at alt er bra med lille vackre ><3 kjenne jeg er tryggere at alt er bra jo dårligere jeg er, blir fort bekymret når symptomene er borte.. men er nok helt normalt ;-))>

Har gitt mannen min og oppgave å skaffe fruene sesong 8 :-))) De er fantastiske! Bare sååå trist at det ikke kommer flere :-( Bra at sommeren har gått fort for deg og :-) Syntes den har flydd avsted altfor fort. Eldstejenta begynner på skolen om bare 3 uker!! Skremmende! Jeg skal vite kjønnet, er altfor nysgjerrig til å vente til h*n kommer ;-) Prøver å ikke bekymre meg for mye, men det hender tankene kommer snikende. Skal du vite kjønnet? Ultralyd er koooselig!! Gleder meg til å se den lille... :-)))

ja jeg er og altfor nysgjerrig!!
tror faktisk jeg lurer mer på hva som skjuler seg i magen denne gang enn forrige! :D
dessuten MÅ jeg vite kjønnet sånn at jeg kan bli kjent med babyen på forhånd på en måte. er det en gutt så er navnet klart og jeg kan bare glede meg til å treffe han. kjenner han nesten allerede :) blir det en jente så må vi skynde oss å finne navn til henne. vi klarer liksom ikke finne og bli enige! med jenten som vi har nå var navnet klart før vi visste kjønnet så da bare gledet vi oss ihjel til å møte henne. :)

kos deg i morgen :) er som du sier, utrolig koselig med ultralyd!! <3

Grattis med 12 uker! :)

Her har kvalmen gått over til bare lett morgenkvalme (O' lykke! Stor forbedring), men det med hodepine og trøtthet/slitenhet må jeg skuffe deg på, altså.. Det synes bare å bli verre... Kan være du er heldig og slipper unna snart, da. :)

nøttelitenItreet skrev:
Grattis med 12 uker! :)

Her har kvalmen gått over til bare lett morgenkvalme (O' lykke! Stor forbedring), men det med hodepine og trøtthet/slitenhet må jeg skuffe deg på, altså.. Det synes bare å bli verre... Kan være du er heldig og slipper unna snart, da. :)

isj...det var ikke særlig gode nyheter nei. men vi er jo alle forskjellig så må bare håpe ;)
jeg har så mye allergier så lurer på om det har en innvirkning. for i tillegg til å være utrolig sår i nesen så er snørrproduksjonen ganske stor til tider (sorry detalsjer hehe) og det går utover bihulene virker det som. har vondt liksom under og bak øynene i tillegg til oppe i hodet på en måte. æsj, nei nå får det gi seg!

jeg synes virkelig synd på deg og alle andre som sliter med kvalme. det er det verste som kan skje meg og det skjer ytterst sjelden og ikke i forbindelse med graviditet. takk og lov for det!

Back
Topp