Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde omtrent samme opplevelsen her om dagen. Helt grusom følelse og panikken kommer fort. Hos meg var det også bare litt lysrosa utflod. Ringte legen min og hun kunne bekrefte at dette var helt normalt og så lenge jeg ikke hadde smerter var det ingenting å bekymre seg for. Jeg hørte hjertet til lille senest for 2 timer siden med doppler og har slått meg til ro med at litt rosa utflod uten smerter ikke er noe farlig.
Om du er bekymret, ring legen din i morgen, vanskelig å roe seg ned etter en slik opplevelse... Masse lykkeønsker til deg, dette går nok bra skal du se.
Kan ikke jeg få komme hjem til deg og låne doppleren din?hihi...
Jeg har ikke helt angst faktisk. Har ikke smerter, og kjenner at fargen og mengden beroliger meg litt. Kommer til å ringe jordmor i morgen.
Tror kanskje at jeg sprengte et blodkar eller noe sånn. Siden det var så lite, for så å stoppe. Krysser fingrene og ber en stille bønn. Håper bare jeg får komme inn i morgen!!![]()
Ang. dette - så har jeg hørt at mange blør faktisk regelmessig i svangerskapet uten at noe er galt.
En lege jeg jobbet med her for noen uker siden, hun sa hun blødde gjennom hele svangerskapet sitt - men alt var greit med barnet, også når det ble født - og at det var helt normalt. Sa hun.
Personlig hadde jeg vært livredd da, engsteligheten selv. Men bare sånn til info - at jeg tror det er forskjell på folk![]()
Bare så det er sagt, man MÅ ikke ta henne henne inn. Vi sender mange på dør selvom de møter opp rett i luka.Reis på legevakten å be lege lytte med doppler, jeg hadde ikke ringt ned først en gang, hadde bare kommet da må de ta deg inn. Klem
Det håper jeg også. Virkelig. Ønsker deg alt godt. <3Åh, jeg ønsker deg all verdens hell og lykke til! Dette går helt sikkert braHåper du finner noen som tar sakene på alvor og kan finne hjertelyd/ul eller noe. Klem til deg
![]()
Ja, prøv jordmor igjen og igjen! Hvorfor vil han vente så lenge?Dritt dritt dritt!!! Jeg kommer ingen vei. Legen kan ta meg inn 14:15 for åhenviser meg til ul over helgen. Jordmor tar ikke tlf.
Er så latterlig at man skal bli straffa fordi fastlegen har ferie. :/Fastlegen min er i ferie, derfor havner jeg tydeligvis nederst på prioriteringene.
Jeg tar ikke timen kl 14:15 hvis jeg uansett ikke får undersøkt noe i dag. Men føler meg urolig og trist..
Er så latterlig at man skal bli straffa fordi fastlegen har ferie. :/
Hurra! Det var en fin start på helgenNå har jeg akkurat hørt hjertelyden til lille <3 ååå så glad og lettet!!!
Så flott! Var du hos jordmor som fant den? Utrolig deilig følelseNå har jeg akkurat hørt hjertelyden til lille <3 ååå så glad og lettet!!!
Så flott! Var du hos jordmor som fant den? Utrolig deilig følelse![]()