Min tur å juble :)

Sugermama

Elsker forumet
I dag må æ juble litt for mæ sjøl.
D e 100 daga igjen t termin no, så i morra e tallet 2 siffra! :D E straks 26 uke, e så glad for hver ukes runding, å kommer nok t å være d åsså framover :) Sånn litt ekstra glad liksom, med tanke på gårsdagens dramatikk.

Vil også juble litt for tone_mor og lovemylife (huske ikkje flere nick, men juble for dokker åsså) for at d har gått så bra etter alt styret, og krysse alt av fingra å tær for at d går bra framover! :) Greit no va d ikkje like ille for mæ som for dokker, men har en viss følelse kor jævli d har hvert å tru at babyen sku komme no så lenge før tia.. Å redselen som fulgte me :/

YEY OSS, MÆ, DOKKER, ALLE! :D

JAH, så må æ føye me at i dag sporte bestevenninna mi mæ (ho har termin i september) om æ ville være gumor! :D
Så da må æ juble litt for d åsså, mamma og gumor samme året! Så arty! :D

Åååh,gratulere så mye :D:D Er så godt når man kommer seg over slike "kneiker",det føles så mye mindre liksom[:)][:)]

Gratulerer med 100 dager igjen[:D]
Er glad for hver eneste dag som går og at jenta mi holder seg i magen enda etter alt jeg og[:D] hihi har 90 Dager nå jeg,satser på det går fort[:)]

Stemme, du va åsså inne. Nickan går i surr, ja da juble æ for dæ åsså! :D Ja, dem e ikkje velkommen rikti enda, hehe :)
ORIGINAL: livvi1986

Er glad for hver eneste dag som går og at jenta mi holder seg i magen enda etter alt jeg og[:D] hihi har 90 Dager nå jeg,satser på det går fort[:)]

Gratulerer med 100 dager igjen [:D]

Gratulerer [:D][:D]

ORIGINAL: hctib89

Stemme, du va åsså inne. Nickan går i surr, ja da juble æ for dæ åsså! :D Ja, dem e ikkje velkommen rikti enda, hehe :)
ORIGINAL: livvi1986

Hehe ja ikke greit å følge med på alt og alle[;)] men takk ja, ja best om de holder seg inne en stund til[:D]

Gratulerer! [:D] Har også 100 dager igjen idag[:)] (er forresten ny her inne på forumet) :)

Takk, gratulere t dæ åsså :) Og velkommen t juli forumet, hær vil du trives :)
ORIGINAL: FørsteVesleImagen

Gratulerer! [:D] Har også 100 dager igjen idag[:)] (er forresten ny her inne på forumet) :)

Grattis med hundre dager igjen! Nå går det fort altså![:D][:D]

Gratulerer masse!:D:D Nå er det 81 % sjanse for at lille overlever hvis det skulle skjedd noe=):D *I følge boken jeg har* [:)]
Men hvor finner du ut hvor mange dager det er igjen egentlig?? Finner ikke det jeg...=/ :)

ORIGINAL: hctib89

I dag må æ juble litt for mæ sjøl.
D e 100 daga igjen t termin no, så i morra e tallet 2 siffra! :D E straks 26 uke, e så glad for hver ukes runding, å kommer nok t å være d åsså framover :) Sånn litt ekstra glad liksom, med tanke på gårsdagens dramatikk.

Vil også juble litt for tone_mor og lovemylife (huske ikkje flere nick, men juble for dokker åsså) for at d har gått så bra etter alt styret, og krysse alt av fingra å tær for at d går bra framover! :) Greit no va d ikkje like ille for mæ som for dokker, men har en viss følelse kor jævli d har hvert å tru at babyen sku komme no så lenge før tia.. Å redselen som fulgte me :/

YEY OSS, MÆ, DOKKER, ALLE! :D

Tusen takk [:)] Og gratulerer så masse med 100 dager! Er utrolig godt å komme sååå langt! Ja, fy søren så skummelt det var å få vite at babyen måtte ut i uke 24. Da er det ikke mye håp. Fikk totalt panikk! Og nå er jeg snart i uke 26 jeg og[:D] Er ikke til å tro at det gikk så bra med oss. Håper masse at du ikke får flere rier og at magesmertene holder seg borte. Det blir så virkelig når det står på... da forstår man hvor sårbare de små i magen er når det er altfor tidlig å komme. Ha en flott dag[:D]

Står i thickeren min ;)

aff, men lille ska ikkje komme enda, æ e ikkje klar! Har ikkje vogn eller nokka, å har ikkje penga akkurat no t å kjøpe vogn heller.. bah, æ sliiit. Men d får æ ta en anna dag :)

Back
Topp