min tur å blø :/

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
4+4 og i ettermiddag oppdaget jeg rosa utflod på papiret :( kjenner press i magen men ingen andre smerter. Har blødd i de to andre svangerskapene og det gikk bra. Men har en følelse på at det ikke gjør det nå.
Eneste symptomet jeg sitter igjen med er sinnsykt ømme bryster. Håper det går bra selvsagt ♡

❤ krysser fingrene for att det er en uskyldig blødning :-)

Krysse fingrene for det går bra! Kjenner selv at jeg bekymrer meg mye for å miste. Ingen tegn på det. Men skal bli så deilig å komme til uke 12 altså!

Krysser fingrene for at det er uskyldig :)

Håper det bare er en uskyldig liten blødning. Krysser fingrene for deg :-)

Håper alt går bra. Det er vel ganske normalt å småblø litt under svangerskapet

4+4 og i ettermiddag oppdaget jeg rosa utflod på papiret :( kjenner press i magen men ingen andre smerter. Har blødd i de to andre svangerskapene og det gikk bra. Men har en følelse på at det ikke gjør det nå.
Eneste symptomet jeg sitter igjen med er sinnsykt ømme bryster. Håper det går bra selvsagt ♡

Hei!
Jeg er 5 uker og det samme skjedde med meg i sted..rosa/brunt blod/utflod. Littegrann. Men er der fortsatt. Kjenner litt mensensmerter/murringer.. men det har jeg kjent nå i 5 uker omtrent. Eneste symptomet jeg har er også ømme bryster. Håper det går bra med deg og meg <3

Jeg syns det virker som veldig mange skriver at de blør, og jeg tror det er helt uskyldig.

Håper alt står bra til med den lille spira i magen :Heartred

Uff. Håper den forsvinner like fort som den kom og at den er helt uskyldig.

Mange har farget utflod eller blødninger i svangeskapet uten at det betyr noe. Krysser fingre og håper det samme gjelder for deg! :)

Hei,
Hvordan går det med deg? Gikk det over? Funnet ut noe mer? Jeg har brun/rosa utflod i dag også :(

Uff, håper det gikk bra? :(

Krysser fingrene for at alt går bra :Heartred klem til deg

Back
Topp