Min tråd..

Mamsen84

Forelsket i forumet
Må først få si at det er mange flotte mennesker her.. Fabelaktig sted![:D][:D][:D]
Sitter nå her og venter i spenning.. Lurer på om el/mensen skal dukke opp en gang i nærmeste fremtid.. 95 dager siden jeg tok ut spiralen, men intet skjer..
Tar det ikke så tungt lenger, dagene går liksom. Har vært hos legen, men hun ba meg bare om å komme tilbake om en måned...
Blir spennende å få flere små, selv om jeg ikke vet når enda. Håper på en/ei før bryllupet, men kanskje jeg må legge ut kjolen....

Alle sammen: Dere er helt utrolige! Sammen har vi ett flott samlingssted!

Jeg er helt enig med deg!
Jeg trives utrolig godt inne på dette forumet!!
Det er mange herlige henter her!!

Regner med at el er etter neste helg en gang.
Har kjøpt el-tester så jeg håper at det blir litt "fortgang" i ting igjen....    
Prøver å slappe av og ikke tenke så mye på det (-det var slik jeg klarte det forrige gang...)
Men det er jammen ikke lett!!

Spennende å se om det blir en liten før eller etter da!! 14mnd raser jo avgårde det...

klem

14 mnd'er går veldig fort ja.. men kan fortsatt rekke det! (prøve å være optimist for en gans skyld[:D])
Ja, det er en del ventere her ja, trist at det er sånn..
Har hatt hormonspiral før, men ble da gravid med en gang jeg tok den ut... Har sikkert lite hormoner i kroppen etter at jeg gikk gravid. Håper bare jeg får hjelp neste gang jeg skal til legen, og ikke bare noe negativt om mer venting...
Kan jo ikke akkurat si til legen at jeg vil ha en ungen før bryllupet (tror ikke hun bryr seg så mye om det liksom...)
Takk jenter, dere er toppen!

LYKKE TIL! Håper virkelig det blir som du håper! 

Hei igjen.. På tiden med litt oppdatering her nå.. Ikke det at det skjer så mye.
Tok en gravi-test her på mandag, men den var jo negativ ( har murringer, ømme bryst og blør litt neseblod, så trodde kanskje noe var i gjære...) Ble faktisk ikke skuffa og det er jo noe. Kanskje jeg ikke er så opphengt i å bli gravid allikevel.
Har time til legen førstkommende mandag da, siden legen sa at vi kunne se hvordan det lå ann i begynnelsen av mai...
Er i dag 112 dager siden jeg tok ut spiralen.... Hmm... Ganske digg uten mensen må jeg innrømme[:D]
Ellers prøver vi å få kjøpt oss hus.. Har til og med lagt inn bud på ett!!! Veldig spennende.. Men oxo litt ekkelt[:@] Får vi det...? Blir det flere bud? Blir det for dyrt?? Huff, akkurat som en berg og dal bane dette

Hei!

Vil bare si lykke til jeg, med huskjøp, og med å få syklusen på rett kjøl! [:D]

Heisann! Ny runde med oppdatering nå... Vi har fått oss hus!!! Hehe, skikkelig godt det! Gleder medg til å flytte inn neste måned..
Ellers var jeg hos legen igår for å finne ut av ting... Heldigvis gadd hun å gjøre noe igår..  Hun tok en kikk i det aller helligste, og gjett hva hun fant der...???? Joda, blod fant hun.. Fikk plutselig mensen når hun undersøkte meg, og blør fortsatt. Kanskje kroppen har våknet fra dvalen?
Legen tok oxo hormonprøve av meg+at hun skulle sende meg videre til g.u. på sykehuset!!! Endelig er jeg igang....! Håper det blir en spire på oss om ikke altfor lenge...

Go jenta vår har bursdag idag!!! Tenk som tiden flyr.. Gratulerer lille venn![:D]

[:(]huff og huff... en dårlig dag idag. fikk svar på prøvene fra forrige uke.. de viste at jeg har lavt stoffskifte! kan være noe galt med skjoldbruskkjertelen eller et senter i hjernen... må begynne på medisiner, og helst ikke bli gravid før de har funnet riktig dose medisin til meg (kan ta 6 måneder!!!) er skikkelig skuffet og lei meg nå... + irritert på den teite kroppen min![:@][:(][:(]

Back
Topp