Min syke mann..

Shauri

Forumet er livet
VIP
Nå ringte akkurat legen som sykemeldte han på onsdag og sa at han har svineinfluensa! Liker IKKE!

Uffameg!
Ikke bra!!
HVordan er formen hans nå?

Fortsatt ikke god. Vond i kroppen og får ikke i seg noe særlig med mat. Har ikke så mye feber lenger, så er jo litt bedre da. Fikk beskjed om å bare ta det med ro, og hente ny sykemelding på torsdag om han ikke var bedre.

Neiånei! Kan barna være smittet da? Det er jo ikke særlig bra nei! Får håpe han har fått en lett variant!

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Får virkelig håpe han bare blir bedre nå da!!

Legen sa at hvis resten av husstanden skulle bli smittet hadde vi blitt det til nå... føler meg ikke helt beroliget jeg :/

Ånei, det er jo ikke bra:( hvordan er formen hans nå? Får håpe at ingen flere får det!

Uff, er han fortsatt ikke bra! Som det sitter i:eek:

Huffda! :(:eek: det var ikke bra!! Får håpe legen har rett og at dere andre går klar! Skumle greier det der! God bedring til mannen din i alle fall!

Han er vond i kroppen, sliter med å få i seg mat. Har ikke så mye feber lenger, ihvertfall ikke som jeg har fått høre om.

Uffameg, skikkelig ekkelt a gitt:eek: håper han kommer seg snart og at ingen flere blir syke.

Uff den er plagsom ja, har hatt det selv, ble satt i karantene i to uker, det var når den først begynte å herje:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Back
Topp