må bare få tømt meg så vist dere ikke vil lese mitt lange innlegg så trenger dere ikke det
hadde min svigermor på besøk idag
har aldri kommet godt oversen med hun. hver gang jeg vi er på besøk hos hun ser hun stygt på meg og kommer med direkte eller indirekte kommentarer til meg
jeg samler dette inni meg og i dag eksploderte min boble
under diskusjonen sa jeg aldri noe stygt til hun
ting hun sa til meg
-hold kjeft
-du e barnslig
- du trur du er så voksen
-du er akkurat som mor din
og hun sa sikkert mange andre ting å men nå surrer det bare oppi hodet mitt så klarer ikke samle tankene mine
hun mente å at jeg ikke kunne prate med folk så jeg hadde ikke noen venner, husvertene hadde økt husleien vår for de ville bli kvitt oss, og jeg kom ikke til å få meg jobb fordi jeg var som jeg var
uff er så lei meg for at jeg ikke kommer overses med min svigermor er jo mammaen til min samboer, er jo så trist for han å være en sånn mellommann..
hun sa å at ungene hadde det ikke bra.. så at hun bare kunne ringe barnevernet vist det var det hun ønsket. mente å at jeg bestemte over min samboer og jeg hadde bestemt at han skulle være enig med meg
var så mye som ble sagt og det sårer meg så tungt når ei dame på 65 år sir det til meg..
har dere opplevd at ei eldre dame sir så mye stygt til deg?
jeg har aldri opplevd det , kun hun
mamma mente at hun måtte jo ha nerveproblemer
hele diskusjonen startet med at jeg ringte mamma å spurte om hun kunne komme hit på onsdag for da skulle jeg ut med noen veninner
da sa min svigermor hvorfor jeg ikke kunne være hjemme
sorry at innlegget ble ekstremt rotete
hadde min svigermor på besøk idag
har aldri kommet godt oversen med hun. hver gang jeg vi er på besøk hos hun ser hun stygt på meg og kommer med direkte eller indirekte kommentarer til meg
jeg samler dette inni meg og i dag eksploderte min boble
under diskusjonen sa jeg aldri noe stygt til hun
ting hun sa til meg
-hold kjeft
-du e barnslig
- du trur du er så voksen
-du er akkurat som mor din
og hun sa sikkert mange andre ting å men nå surrer det bare oppi hodet mitt så klarer ikke samle tankene mine
hun mente å at jeg ikke kunne prate med folk så jeg hadde ikke noen venner, husvertene hadde økt husleien vår for de ville bli kvitt oss, og jeg kom ikke til å få meg jobb fordi jeg var som jeg var
uff er så lei meg for at jeg ikke kommer overses med min svigermor er jo mammaen til min samboer, er jo så trist for han å være en sånn mellommann..
hun sa å at ungene hadde det ikke bra.. så at hun bare kunne ringe barnevernet vist det var det hun ønsket. mente å at jeg bestemte over min samboer og jeg hadde bestemt at han skulle være enig med meg
var så mye som ble sagt og det sårer meg så tungt når ei dame på 65 år sir det til meg..
har dere opplevd at ei eldre dame sir så mye stygt til deg?
jeg har aldri opplevd det , kun hun
mamma mente at hun måtte jo ha nerveproblemer
hele diskusjonen startet med at jeg ringte mamma å spurte om hun kunne komme hit på onsdag for da skulle jeg ut med noen veninner
da sa min svigermor hvorfor jeg ikke kunne være hjemme
sorry at innlegget ble ekstremt rotete