Min svgerinne ringte...

suprAnirac

Forumet er livet
Og fortalte at hun hadde begynt å blø. Dette hadde pågått i 2 uker og hun har moderate magesmerter.
Hun skal ikke ha mensen, og hun går på p-piller.

Utifra ryggsekken min, så sa jeg at hun trolig hadde en ma/sa?
Hvis det er tilfellet, med ma, bør hun ikke da på ul, evt, utskrapning?

bør i hvertfall dra til lege og få sjekket det ut. HVis det er magesmerter kan det hende livmoren prøver å trekke seg sammen for å få ut "restene". Da bør hun evt må livmorsammentrekkende tabletter som hjelper til med å støte ut resten, eller ta utskrapning dersom det ikke går. Det kan oppstaå infeksjon tror jeg hvis det blir liggende igjen. Og masse smerter.
Få henne til å ringe lege!

ORIGINAL: Dama

bør i hvertfall dra til lege og få sjekket det ut. HVis det er magesmerter kan det hende livmoren prøver å trekke seg sammen for å få ut "restene". Da bør hun evt må livmorsammentrekkende tabletter som hjelper til med å støte ut resten, eller ta utskrapning dersom det ikke går. Det kan oppstaå infeksjon tror jeg hvis det blir liggende igjen. Og masse smerter.

Signerer denne jeg! Be henne å ringe lege!

Har hun tatt graviditet test????
Kan vær hun bare har mellom blødning.
Sleit mye me den selv ei stund.

ORIGINAL: Dama

Jepp. Jeg sendt henne til legen. Legen skjønta nada, og sa at det var en mellomblødning, selv med en posetiv test. Og 2 dager ettepå så var testene negative.
Legen ville ikke gjøre nå.
Så enig med du, ang infeksjoner.

Jeg ba henne kontakte sin gynokolog jeg.

ORIGINAL: Linni

Glemte å nevne det.

Jeg ba henne ta en test den dagen hun ringte, da var den posetiv. Svak, men abselutt posetiv!
Neste dag var den negativ, og negativ hos legen. Men det er jo forstålig med ma/sa.

ORIGINAL: Linni

Har man magesmerter og blør kraftig da, i 2 uker?

Back
Topp