Min snussluttetråd

Nica_

Glad i forumet
Mailykke <3
Der gikk den siste av mine elskede Catch med lakrissmak i munnen på en god stund! Slutta appen tikker i gang når jeg spytter den ut! Denne gangen skal jeg klare meg uten hele svangerskapet:) jeg kommer til å bruke tråden som motivasjon, om noen vil henge seg på er det fint:) krysser fingrene for at dette går strålende:p

masse lykke til! :D
Har selv kuttet røyken.. Faktisk ikke så ille som jeg hadde sett for meg, men tenker på det hele tiden :p
Har gremmes over den røyken lenge nå. synes det er en skikkelig motbydelig uvane - og endelig fikk jeg ett spark bak! :D

En uke siden jeg tok siste skruff! Går passe greit. Har onico til å legge inn om suget kommer. Hjelper litt. :)

Takk :) Dere er flinke, har Onico selv... men det er jammen ikke mye godt!
Foreløpig går det greit uten snus, men hadde jeg hatt liggende hadde jeg nok ikke klart å la vær :(

Å herreguuud nå har jeg lyst på snus!!!
Må nesten holde meg fast i pulten for ikke å reise opp å kjøpe!

Jeg kasta snusen med en gang jeg fikk positivt på g-test :) men skjønner at det kan være vanskelig, for innimellom har jeg veldig lyst til å putte en hamsterbleie oppi leppa :)

Jeg kasta snusen med en gang jeg fikk positivt på g-test :) men skjønner at det kan være vanskelig, for innimellom har jeg veldig lyst til å putte en hamsterbleie oppi leppa :)
Så flink du er Lillelottaa :)
Jeg er svak for abstinensene mine altså, tanker som " hva gjør vel en snus fra eller til" ol lignenede sniker seg inn støtt! Har ufattelig lyst på altså! Men nei, nå skal jeg være sterk!

De sier barnet i større grad kan få puste problemer og kan dø i krybbedød om mor snuser i svangerskapet. Er andre ting også som kan skje med barnet.

Takk både sandra og Varla :)
Jeg orker ikke tanken på at jeg skal foråsake noe slikt på mitt eget barn, så her er det bare å holde ut... Nå har jeg dessuten spist alt for mye av noe søppeldyngegodis, så nå er jeg drit kvalm.

#%!!#¤%) røyk på en smell, prøver igjen... jobber sammen med en gjeng kroniske snusere! *skammer meg*

Ikke bra! Tenk hvordan du kommer til å ha det om noe skjer med spiren! Dette er det bare du som kan styrte! Og vi skal større deg! :)

Har bare klart en uke selv. Men blir jo litt lettere for hver dag. Bare kom over kneika! Jeg leste et innlegg her på bv en som mente å røyke/snuse i svangerskapet var barnemishandling. Jeg mener ikke det. Men det gjorde at jeg bare forsto hvor mye jeg faktisk kan skade mitt eget barn.

Detta klarer du:) klarte selv og legge vekk røyken fra dagen jeg fikk satt in mitt hærlige befrukte egg for 5 uker siden og det går superbra:)

Back
Topp