Min snart 3 åring

jeg måtte fortelle min 4-åring om at jeg er gravid, fordi hun skal helst kravle oppå meg hele tiden, nå er hun mer forsiktig, og har klart å holde det hemmelig en uke :)

Her er gutta fæle til å gi litt hardhendte koser. Det går utover min vonde oppblåste mage og ømme pupper. Har fått spørsmål fra min 7 åring om jeg er gravid flereganger. Hans stemor har akkurat født, så han er godt kjent med tegnene. Jeg har foreløpig sagt nei.

Jeg holdt på å bli stanget i magen av en gutt i bhg i dag, klarte heldigvis å rygge unna. Heldigvis går han ikke på min avd, men må passe på når livmoren kommer opp fra bekkenet.. :/

Jeg holdt på å bli stanget i magen av en gutt i bhg i dag, klarte heldigvis å rygge unna. Heldigvis går han ikke på min avd, men må passe på når livmoren kommer opp fra bekkenet.. :/
Uff. Når kommer livmoren opp fra bekkenet da?

Fem åringen min er veldig hardhendt når det kommer til kos, men jer er ikke redd for graviditeten enda. Magen tåler mye, og det er jo begrenset hvor hardhendt et barn kan være, men han må lære seg å ikke hoppe på magen min gravid eller ikke! ;-) det værste er egentlig puppene, der tåler jeg ingenting....

Back
Topp