Min smarte samboer ♡

Wonderella

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Han skulle være snill og ta opprydningen etter middagen , og hadde skylt tyttebærglasset. Siden det hadde vært litt igjen, valgte han å helle det i do. Siden jeg ikke så det før jeg satt meg, stoppet nesten hjertet litt, og trodde jeg var I gang :/ åååååååååååååååååååååååååååååå, mannfolk!! ;)

Hahaha, typsik!
Her er jeg tilbake på stadiet rett etter eggløsning. Venter spent på om det kommer noen tegnblødning nå, som start på fødsel. Rett etter eggløsning håpet jeg på en festeblødning :P

Uffda, blod er jo egentlig ikke så positivt :P Hvertfall ikke om hele doskålen er fylt, som det sikkert så ut som for deg!

Han skulle være snill og ta opprydningen etter middagen , og hadde skylt tyttebærglasset. Siden det hadde vært litt igjen, valgte han å helle det i do. Siden jeg ikke så det før jeg satt meg, stoppet nesten hjertet litt, og trodde jeg var I gang :/ åååååååååååååååååååååååååååååå, mannfolk!! ;)
Åh, tamt å skjønne at det likevel ikke var ting på gang da :P

Fikk veldig leia når jeg skjønte hva det var. Han beklaget en hel del :p

Tror nok hjertet mitt hadde stoppet også. Godt det bare var syltetøy :-)

Haha morsomt :P

Hahaha.. Må jo bare le av det! Men skjønner om du fikk litt hjerteinfarkt der ;)

Haha uff så spennende og skuffende på en gang :P

Back
Topp