Min slanketråd (nye bilder)

Tusen takk![:)]
 
Ja, det er jo vanlig at det står stille noen uker innimellom, så jeg får bare stå på videre, så løsner det kanskje igjen.[:)]
 
Ned 300 gram denne uken. Greit nok det. Har nå 6,4 kg igjen.[:)]
 
Har lagt inn et par bilder i innlegg 1.[:)]
 
Kjempebra!! Ser virkelig forskjell!![:)]
 
Ned 500 gram denne uken, 5.9 kg igjen.[:)]
 
Dette går jo så det suser...
Lykke til med de siste kiloene...
 
Tusen takk![:)]
 
Sto helt stille denne uken. [&o] Men har gått inn noen cm, så det er vel greit..
 
Hu hei som det går, ned 100 gram denne uken.[8|] Jaja.... nærmer meg jo målet, så er vel vanskeligere og vanskeligere å gå ned de siste kg tenker jeg..
 
Ned 400 gram. Er kjempefornøyd med det i og med at det har vært 17. mai og alt. [:)]
 
Ned 500 gram denne uken. 4,9 kg igjen.[:)]
 
Oi det får jeg si. Så tydelig forskjell på de buildene der. Er det noe spesiellt du gjør. Jeg vil ned 25 kilo
 
ORIGINAL: Frumus.

Oi det får jeg si. Så tydelig forskjell på de buildene der. Er det noe spesiellt du gjør. Jeg vil ned 25 kilo

 
Frem til nå de siste par uken har jeg gått på Ketolyse. Funket kjempebra her! Jeg er fremdeles streng med karbohydratene, men spiser endel frukt og bær nå. Klarer ikke å gå en hel sommer uten jordbær. [8D] 
 
ORIGINAL: kiki82

ORIGINAL: Frumus.

Oi det får jeg si. Så tydelig forskjell på de buildene der. Er det noe spesiellt du gjør. Jeg vil ned 25 kilo


Frem til nå de siste par uken har jeg gått på Ketolyse. Funket kjempebra her! Jeg er fremdeles streng med karbohydratene, men spiser endel frukt og bær nå. Klarer ikke å gå en hel sommer uten jordbær. [8D] 



Tror nok jeg må teste ut den ja
 
Har lagt inn noen nye bilder. [:)]
 
De siste ukene nå så ligger jeg og vipper opp og ned rundt 75 kg. (er 180 cm høy) Hadde egentlig tenkt å gå ned til 70 kg, men det virker som om kroppen vil ha en pause nå. Så i sommer skal jeg forkusere på å holde vekten. Er egentlig ganske fornøyd, bortsett fra magen. Så jeg rocker med rockering og trener pilates for harde livet, og prøver å stramme opp magen litt. Så får vi se til høsten om jeg går inn for å gå ned de siste 5 kiloene.
 
Det tok vel rett over en uke tror jeg.[:)]
 
ORIGINAL: Evamma

KOR FLINK DU E!!![:D] Stor forandring på bildene!!!

 
Tusen takk![:)]
 
Såååå flink du er, kjempeforskjell!![:)] Gratulerer!
 
Tror jammen jeg også må prøve det. Vil ned 4-5 kg til før vi skal til syden. Hvor bestiller du dette sier du? Er det vanskelig å holde seg til den dietten? Eller rettere sagt, hva må jeg kutte helt ut?
 
www.ketolyse.no [:)]
 
Jeg synes ikke det var vanskelig, men det er mye en må unnlate å spise. En skal kun spise 15-20 gram karbohydrater per dag, og de skal i hovedsak komme fra grønnsaker.
 
En spiser mye egg, rømme, fløte, ost, rent kjøtt, blomkål og broccoli, for å si det enkelt. [8D] Kan ikke spise brød, knekkebrød, poteter, ris, pasta, snop, chips, frukt, bær osv (kan spise litt bringebær og av og til en fiberrik )
 
 
 
Back
Topp