Min skryte-scrappe tråd! (oppdatert.9.okt)

Får ikke sagt det nok, du er SINNSYKT flink!!! Sku ønske jeg var i nærheten av den kreativiteten din!! 

Du, får jeg lov å bruke oppskriftene dine? I album altså, bare til privat bruk.. Kan legge til at de er stjelt om noen spørr, men jeg har aldri før opplevd at noen er i kokeboka mi å sniker.. [8D]

Får ikke sagt det nok, du er SINNSYKT flink!!! Sku ønske jeg var i nærheten av den kreativiteten din!!

Du, får jeg lov å bruke oppskriftene dine? I album altså, bare til privat bruk.. Kan legge til at de er stjelt om noen spørr, men jeg har aldri før opplevd at noen er i kokeboka mi å sniker..

Hehehe....takk skal du ha da!!!
Klart du kan bruke oppskriftene! kose deg med dem du...bare morro det![;)]

Superflink du er da..
Det var jo bare så bra[:D]

Masse ny scrapp lagt til idag! [:D]

Oppdatert idag! [;)]

Du er rå[:)]

Altså  ord blir knappe til å forklare hvor flink du er..

Jeg bukker for deg.. [:D]

kosn klare du å "klippe" bildan så rett?? når æ gjør d så blir d helt hakkat å skeivt...[&:]

kosn klare du å "klippe" bildan så rett?? når æ gjør d så blir d helt hakkat å skeivt...

Jeg bruked adobe...og der stiller jeg " faether" på f.eks.10, og klipper med magnetic tool!... da blir de litt finere rundt! [;)]

Utrolig flink er du,det er beundringsverdig. kjempe FLOTT. Har du gått på kurs?????[:)][:)][:)]

dette kan du, jah!!!

Så flink du er!![:)]
Har vært å kjøpt utstyr til vanlig scrapping i dag, men ser at dette er noe jeg må prøve meg på også![:D] Hvor henter du alle bakgrunner og utklipp?

*sukk*

føler meg som DEN kløna..

Du er så fliiiink!!!!

Jeg vil også klare å få til sånn!!![8|]

Du er SINNSYKT flink snuppa!!!![:D][:D][:D]

Du har inspirert meg til å prøve, å det er kjempemoro!!! Så tusen takk for det!![:D][:D]

Så flink du er! Dem var kjempe fine!

Oppdatert 09.oktober!!

Så sinnsyk flink og kreativ du er da, de var skikkelig fine, kjempe missunelig

Back
Topp