Min siste jm time

Anonym89

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Veldig rart å tenka på.. Min aller aller siste jormortime er i måro. Ikkje berre siste for dette svangerskapet, men også den aller siste i forhold til at dette siste babyen.

Så er det den aller siste ul, neste torsdag, og da er det kun 12 dager i gjenn til ks.... :o Mange følelsar som er blanda.. Vil så gjerne nyte dei siste dagane/vekene som gravid, men er ikkje så lett med alle smertene.

Kjem til å savna sparkene, og heile spenningen som gravid <3

Me er så ubeskrivelig heldige, kvar og ein av oss her, som får bæra fram eit mirakel <3 Tenker tilbake på lange den prosessen, med prøving og spontanabort. Den utviklingen den i magen har vert i gjennom, fra celle/egg til babyen den er i dag.... Det er i grunn heilt uverkeleg!!

Det har jeg tenkt mye på også, veldig vemodig at alt skjer for siste gang...

Lykke til i morgen, nå er det ikke lenge igjen til du har lille i armene!

Åååå nå begynner jeg å grine! Er så overveldende <3
Lykke til og kos deg med siste jm time i morgen :)

Veldig rart å tenka på.. Min aller aller siste jormortime er i måro. Ikkje berre siste for dette svangerskapet, men også den aller siste i forhold til at dette siste babyen.

Så er det den aller siste ul, neste torsdag, og da er det kun 12 dager i gjenn til ks.... :o Mange følelsar som er blanda.. Vil så gjerne nyte dei siste dagane/vekene som gravid, men er ikkje så lett med alle smertene.

Kjem til å savna sparkene, og heile spenningen som gravid <3

Me er så ubeskrivelig heldige, kvar og ein av oss her, som får bæra fram eit mirakel <3 Tenker tilbake på lange den prosessen, med prøving og spontanabort. Den utviklingen den i magen har vert i gjennom, fra celle/egg til babyen den er i dag.... Det er i grunn heilt uverkeleg!!

Masse lykke til imorgen! Nå er det virkelig ikke lenge igjen :O

Tenk å være så nærme!
Jeg vet jo at vi er der også om noen uker, men det virker uendelig lenge til! :-P
Her e det også tredje og sistemann. Men kjenner endelig på følelsen av å være ferdig. Den har jeg ikke hatt før.
Masse lykke til på kontroll og med det lille mirakelet som venter!

Back
Topp