Min side?

Ja, jeg bruker bare nettsiden, altså babyverden.no, ikke app. "Min side" har pleid å ligge som første fane øverst til venstre når man går inn på babyverden.no, men nå er hele fanen borte.
 
03b5f798b9cb36d9ccdccd4441898050


Den blå linjen øverst, klikk på hjulet og logg inn
 
Den har Vært borte hos meg I flere uker. Og har klaget på det flere ganger til kundeservice, men nå har jeg gitt opp. De sier jo bare at det er I orden. Så bruker appen i stedet
 
Hei
Vi har fått en ny toppmeny. Ytterst til høyre viser påloggingen til Minside. enten som tekst eller som tannhjul - kommer ann på bredden på skjermen.
Påloggingen er som før. Enent med epost og passord eller kundenummer og passord.
Det nye er at MinSide er en felles Minside for Sandviks (og alle medlemskapene en eventuelt har der). Så her vil medlemskapene i Goboken, Babyverden og Familieverden vises dersom en er medlem flere steder.

Babyverden_no_-_alt_om_baby_for_deg_som_prøver_å_bli_gravid__er_gravid_eller_har_barn 2.png




Babyverden_no_-_alt_om_baby_for_deg_som_prøver_å_bli_gravid__er_gravid_eller_har_barn.png
 
Dersom dere ikke kan se MinSide på Babyverden.no. Så klikk på CTRL og F5 knappene på tastaturet for å laste websiden på ny. Det er mulig den viser gammel versjon av siden.
 
Går fortsatt ikke hos meg.
 
Jeg har endelig funnet min side:), men det står jo ikke noe tekst lenger som før hvor det sto to tre linjer med info om din baby ?
 
Kommer fortsatt bare på goboken sine sider jeg og all info om graviditeten er borte.. kjenner jeg blir irritert, for har vært sånn i flere uker. Og
 
Back
Topp