Min side på NAV

Papillon

Elsker forumet
Dere som er litt mer bevandret i bruken av NAV sine nettsider: er det noe sted jeg kan gå inn og se hvordan det ligger an med søknad om foreldrepenger. Vil det for eksempel være registrert om de har mottatt søknaden der inne et sted? 

nei slikt kommer ikke på mine sider.

Kommer ikke frem på min side heller... Jeg sendte en mail for ikke lenge siden om de hadde mottatt min søknad, og da sa de at den lå til behandling.. Jeg gikk ut i permisjon 8 juli nå, så blir "spennende" å se når jeg får svar.. Har ikke hørt noe.. Men jeg hørte ikke noe da jeg gikk sykemeldt den siste mnd heller da, men fikk penger utbetalt.

Søknaden min sendte jeg forøvrig inn for 2-3 mnd siden.. 

Grelia skrev:

Kommer ikke frem på min side heller... Jeg sendte en mail for ikke lenge siden om de hadde mottatt min søknad, og da sa de at den lå til behandling.. Jeg gikk ut i permisjon 8 juli nå, så blir "spennende" å se når jeg får svar.. Har ikke hørt noe.. Men jeg hørte ikke noe da jeg gikk sykemeldt den siste mnd heller da, men fikk penger utbetalt.

Søknaden min sendte jeg forøvrig inn for 2-3 mnd siden.. 

Hvilken e-postadresse sendte du til?

Jeg sendte søknad 7. april... Fortsatt ikke hørt noe! Hadde termin 29. juni, snuppa kom til verden 2. juli... 1,5 mnd siden permisjonen startet, begynner å bli tomt for penger nå

nav.kontaktsenter@nav.no

De ringte meg opp ang. søknaden, fikk ikke svar på email.

Fikk faktisk vedtak i posten idag.. Noen får svar veldig fort, mens andre bruker de litt tid på.. Men siden du allerede har født og permisjonen begynner 3 uker før temindato, skulle iallefall du hatt svar! 

Du kan kanskje prøve å ringe de? http://www.nav.no/Om+NAV/Kontakt+oss ;

Taste inn ditt postnummer så du får riktig kontor.. :) Håper det ordner seg for deg fort!

Gry

Back
Topp