Min side idag. uforståelig!

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Min side idag:
Visste du at den ideelle sovestillingen for deg
er liggende på venstre side? Da ligger alt til rette for best mulig blodsirkulasjon, presset på blæren blir mindre, og nyrefunksjonen har best mulig forutsetning

Dette kan jeg ærlig talt ikke kjenne meg igjen på. jeg blir ofte rett og slett super kvalm og skikkelig dårlig av å ligge på venstre side. mister følelsen i beina kan også oppleves. så her er det høyre side som er best faktisk.

Evt så ligger jeg faktisk på ryggen, og jordmor sier så lenge jeg ikke blir dårlig av det så må jeg bare ligge på ryggen. mange ganger har jeg ikke annet valg. ryggen og høyre side er som regel best. Jeg er merkelig jeg.

hva opplever dere andre om ligge stillinger?

Jeg synes også at høyre side er bedre enn venstre siden. Litt usikker på hvorfor :P

Jeg bytter hele tiden mellom høyre og venstre side, sikkert over 100 ganger pr. natt. Ryggen funker ikke lenger, det blir alt for tungt.

Jeg bytter også hele tiden; ligger både på høyre og venstre side og på ryggen (men minimalt fordi det virker som at jeg ikke får ligget "flat" så jeg får som regel vondt etterhvert)

Bytter også på, men ligger mest på venstre, faktisk:)

Sover på ryggen, med beina bøyd oppe. Klarer å ligge stille hele natta, og så merker jeg mindre til blæra på den måten. Håper det fungerer en stund til, for høyre/venstre gir bare ubehag ved press på siden, og så merker jeg bevegelsene så tydelig at jeg våkner av det :p

Jeg har ikke noe favorittside, prøver meg frem hver eneste kveld. Men de fleste nettene klarer jeg ikke å sovne på noen av sidene pga. bekkenet så jeg må ende opp på ryggen :P

Sugarplum Fairy skrev:
Jeg bytter hele tiden mellom høyre og venstre side, sikkert over 100 ganger pr. natt. Ryggen funker ikke lenger, det blir alt for tungt.

samme her.. blir såååå dårlig av å ligge på ryggen. sure oppstøt og kvalme.. 

Sugarplum Fairy skrev:

Samme her. :)

Jeg ligger ofte på venstre side, men det er bare fordi jeg alltid har gjort det. Ikke noe problem å ligge på høyre side heller. Kan finne på å ligge på magen enda også jeg da..

Sugarplum Fairy skrev:

Signerer denne! Får ikke puste når jeg ligger på ryggen!

Begynner på høyre siden også snur jeg meg med jevne mellomrom hele natten. Klarer ikke ligge på magen eller ryggen. Men er faktisk best å ligg på høyre side, magen blir så tung på venstre side. Tror det har noe med hvordan han ligger der inne.
Forøvrig må jeg ha pute under magen og mellom bena. Hvis jeg ligger lenge på vestre side eller våkner opp på den siden har jeg store smerter i bekken/hofte.

Back
Topp