Min side i dag

Alvepike

Elsker forumet
Dette står det på min side i dag :

I dag er det onsdag 28. desember, og du er 39 uker og 4 dager  ut i svangerskapet. Det er 0 uker og 5 dager  igjen til din termin, mandag 2. januar. 
Hos mange står vognen klar i gangen og sengen til den lille er ferdig oppredd. Føles det godt og litt underlig på samme tid, er kanskje ikke det så rart. Du kjenner den lille som skal sove der, men har aldri sett ham eller henne ansikt til ansikt. Det er vanskelig å forestille seg hvordan det kommer til å bli, men snart føles det som den naturligste sak i verden.

Jeg har 5 dager igjen til termin, hvor ble tiden av???

Formen er egentlig ganske dårlig. Men det har bare vært slik de siste dagene etter julaften, så jeg kan ikke klage .Er veldig trett og energiløs, men sliter med søvn. Godt det ikke er snakk om lenge igjen. Hvordan er din form??

Huff, godt det ikke er lenge igjen da! Sliter du med å sovne eller våkner du mye pga blæra? Jeg har litt det med søvn jeg også, føler meg kjempetrøtt men når jeg skrur av lyset for å sove er jeg plutselig lys våken! Pluss at jeg har endel kynnere og voksesmerter.. Er jo vanlig på slutten .. Godt vi ikke jobber lenger hvertfall! :) masse lykke til!

Jeg har søvnproblemer til vanlig og kan ikke ta medisin for det når jeg er gravid. Blæra mi er ikke så ille går vell på do toppen 3 ganger pr natt , men somregel en eller to ganger.

Et lite sovetips fra meg er da å lese på sengen, les til du ikke klarer å holde øynene oppe, så skrur du av lyst, da sovner du nesten garantert .

Back
Topp