min (seksuelt) frustrerte mann...

lenemor

Forumet er livet
fikk en melding fra G hvor han spurte om jeg kunne kjøpe noe godt til han når jeg skulle i butikken. Ettersom han er en godtegris måtte jeg høre om han mente god mat eller slikkerier, og fikk som svar; "slikkerier.. eller sexhjelpemidler eller noe sånt"

Min umiddelbare løsning var jo å foreslå sex (ja, det har gått en uke uten her, og lenemor begynner også å bli litt desperat), hvorpå jeg får dette svaret; "ja det er jo det første jeg tenker på når du sier du har vondt i "tissen" din" [:'(]

Stakkars G! Jeg har jo som kjent hatt litt vondt i bekkenet mitt den siste uken, og når G foreslo at jeg skulle komme meg til fysioterapeut sa jeg at det var ikke ryggen det var noe galt med, det var heller tissen.. så nå skjønner jeg hvorfor han har sovet så langt ut på kanten på senga i det siste [&o].

Ok, lenemor må ta en ny runde med Veet i dag da... (det ble aldri "bruk for" den runden i helga så... ) [:D] [:D]

dårig med kondomerier og liknende i volda gitt... og han skal ikke få noe snop annet enn meg!!! Jeg vil da heller ikke gå en uke uten!

hehe stakkar.. gubbeluren min er også litt tilbakeholden med å foreslå sex for tiden.. men han trenger jo ikke å foreslå noen ting når han har en nymfoman som meg for tiden[:)] 

hehehe,må le nå.har isje blit så mye sengakos her heller de sisste mnder[:D]men det har vert meg som  har slete med   mangel på lyst!har vert livredd for at eg har mista lysta heilt!!!!hjelp.men faktisk så kjenne eg nå av alle ting at eg begynne å få lystå tebake,hahaha.så nå har eg skrøyta meg opp te min snille mann,at nå han komme hjem fra nordsjøen så ska det bli andre saker ja!!!!hahahahahah

Så snill G er da......han ville jo bare være hjelpsom og grei!!

Du får bare gjøre deg klar til en runde i høyet da...kan jo ikke være frustrerte på hver deres kant sånn uten grunn, hihi!!

Kos dere masse!

Hehe.. G blir vel glad i dag da.. [:D]
Her er det naturlig blitt mindre fordi vi har besøk av min søster, så da er det ikke bare å gyve løs.. Men vi er like frustrerte begge to her.. Åsså skal jo jeg reise på tirsdag, og være nede i 3 uker før han kommer!! [8|]

ORIGINAL: Almyrida81

Her er det naturlig blitt mindre fordi vi har besøk av min søster, så da er det ikke bare å gyve løs.. Men vi er like frustrerte begge to her.. Åsså skal jo jeg reise på tirsdag, og være nede i 3 uker før han kommer!! [8|]

Da hadde jeg sendt søsteren min på dør i noen timer!!! [:D] Spør om hun kan dra ut og handle noe som de ikke har på butikken... [;)]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Almyrida81

Da hadde jeg sendt søsteren min på dør i noen timer!!! [:D] Spør om hun kan dra ut og handle noe som de ikke har på butikken... [;)]

Har pappa og her oppe da, så ho har vert med på noen bilturer (heldigvis!).. [:D] Åsså er det murvegger mellom rommene da.. Så ho hører oss nok ikke.. Bare litt det der at jeg TROR ho gjør det.. [:D]

Hihi..........  kan ikke ant en å le når jeg leser her. Skal ikke være lett for disse gubbene våre, eller oss selv da. Har heldigvis hatt det fint jeg da. Men nå er de over 3 uker siden. Bare 1 uke til han kommer hjem

her igården har d vært meg som har holdt tilbake...helt til for noen uker siden..da fekk eg plutselig lysta tilbake men den gleden blei kortvarig da me har fått forbud mot sengekos[:'(] så her blir d ingenting før om minst 2 uker og har gått 3 uker uten til nå...huff stakkars gubben...eg e kansje litt rar men siden eg ikkje kan få så vil eg ikkje at han ska få heller....

ORIGINAL: mdguttimagen

huff stakkars gubben...eg e kansje litt rar men siden eg ikkje kan få så vil eg ikkje at han ska få heller....

stakkars, det synes jeg var litt dårlig gjort jeg... men kanskje jeg hadde reagert sånn selv??

Herfra kan det i alle fall rapporteres at en runde i høyet sendte G i en så dyp søvn at jeg har ligget våken halve natten og lyttet til de tordenskrallene av noen snork fra hans side av senga... de er lette å glede disse mannfolka (ok, så var jeg ganske glad også da! [:D])

her har det akkurat vært e periode med lyst, men nå begynner det å bli trått. tror ikke sambo er helt komf med magen min. han ser for seg en baby som biter seg fast i stanga og følger med ut. [:@] klarer å lure han innimellom da. men nå er problemet at jeg får så sinnsyke kynnere. gleder meg til dette ordner seg.

tror ikke sambo er helt komf med magen min. han ser for seg en baby som biter seg fast i stanga og følger med ut.
ORIGINAL: cathri

Hehehehehehehe....fikk noen bilder i hodet nå altså!!
Men, du får bare holde ut. Du har jo ikke så lenge igjen til terminen, så det blir nok ikke så lenge du må klare deg uten...lykke til!

Hehe!!
Tenk om mennene våre hadde visst at vi diskuterer deres lyster og behov..........Jeg må le når jeg tenker på det!!
Alle i septemberforumet vet hvordan de andre mennene har det!!
Min lengte nok også veldig etter normalitet!!!!

ORIGINAL: anjuk

Hehe!!
Tenk om mennene våre hadde visst at vi diskuterer deres lyster og behov..........Jeg må le når jeg tenker på det!!
Alle i septemberforumet vet hvordan de andre mennene har det!!
Min lengte nok også veldig etter normalitet!!!!

Er vel kanskje ikke noe jeg kommer til å fortelle G at jeg diskuterer her... men til min fordel kan jeg jo si at jeg har vært like frustrert denne uka, og at jeg ikke har lagt skjul på det heller her inne...

Back
Topp