min scrappe "krok"(bilder)

cathrine2

Gift med forumet
her er da resultatet av min nesten ferdige scrappe krok.. nå skal bare alt stæsjet på plass så er vi i gang.. så utrolig deilig med egen "krok"

Ooo, so fin den va!!! [:D] Eg òg vil ha, foreløbig har eg berre ein stor plastkasse med hjul om eg rulla rundt i heimen til eg finne eit ledig bord [;)] Men kor har du fått tak i dissa bøttene som henge? Dei såg veeeeldi praktiske ut! Og fine, ikkje minst [:)]

åh så koseli krok heldiggris he ikke plass t noe slikt vi enda[:(] men men en dag kanskje kanskje

ORIGINAL: Huldermamma

Ooo, so fin den va!!! [:D] Eg òg vil ha, foreløbig har eg berre ein stor plastkasse med hjul om eg rulla rundt i heimen til eg finne eit ledig bord [;)] Men kor har du fått tak i dissa bøttene som henge? Dei såg veeeeldi praktiske ut! Og fine, ikkje minst [:)]

takk takk[:)] stangen og bøttene er fra ikea[;)]

ORIGINAL: summer82

åh så koseli krok heldiggris he ikke plass t noe slikt vi enda[:(] men men en dag kanskje kanskje

trodde ikke jeg hadde plass jeg heller[8D] men så om møblerte jeg litt på soverommet  og tok med meg hele kjøkkenbordet inn der.. og vips!! [8D][:D] nå trenger vi bare nytt spisebord på kjøkkenet[8|][8D] hehe men d skulle vi bytte ut uansett altså[;)]

så kjempe fint du har fått det da. Deilig med egen scrappekrok sant[;)]

ORIGINAL: cathrine2

ORIGINAL: Huldermamma

takk takk[:)] stangen og bøttene er fra ikea[;)]

Ah, IKEA, butikken øve alla butikka! Då skal eg innom der so snart eg får muligheten! [:)]

Back
Topp